برنامه عملیاتی سالانه مدارس در مقاطع مختلف با فرمت ورد به همراه جداول دقیق برنامه ریزی سالانه، اهداف، چشم اندازهای آتی و…

برنامه عملیاتی مدارس

برنامه عملیاتی مدارس

در این فایل برنامه عملیاتی سالانه مدارس تمامی نکات مربوط به برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس سالتحصیلی 97-1396 و بخشنامه‌های مربوط به آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما قرار می دهیم.

همکار گرامی اگر به دنبال نمونه سوالات برنامه ریزی عملیاتی در مدرسه هستید دکمه زیر را کلیک کنید و اگر دنبال خرید برنامهع عملیاتی سالانه هستید دکمه خرید را

دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی عملیاتی در مدرسه

اگر قصد دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت برنامه ریزی عملیاتی در مدرسه از مجموعه آزمون های اجباری پست مدیریت مدرسه در سال 1398 را دارید روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای دانلود پکیج کامل نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی عملیاتی در مدرسه لینک زیر را کلیک کرده و در صفحه باز شده فرایند دانلود را پیگیری کنید.

دانلود سوالات برنامه ریزی عملیاتی در مدرسه

 

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

برنامه عملیاتی یک اقدام قهرمانانه است که کمک می­کند رویاها و تصوراتمان به واقعیت تبدیل شود. برنامه عملیاتی روشی است که شما را اطمینان می­بخشد تا چشم انداز سازمانتان را بطور دقیق و روشن مشخص کنید، همچنین روشی را توضیح می­دهد که گروه شما بکار می­گیرد تا استراتژی­ها را به تحقق اهداف منتهی کند. یک برنامه عملیاتی شامل مجموعه­ای از گام­های عملیاتی است که انجام می­گیرد تا به اهداف از پیش تعیین شده­مان برسیم.

18000 تومان – خرید

هر گام عملیاتی می­بایست اطلاعات زیر را در برگیرد:

  • چه اقداماتی می­بایست انجام شود
  • چه کسی مسئول انجام اقدامات تعیین شده می شود
  • چه زمانی هر یک از اقدامات و فعالیت ها بایستی انجام گیرند و هر فعالیت تا چه زمانی بطول می­انجامند
  • چه منابعی نیاز است تا اقدامات و فعالیت های مربوطه انجام پذیرد

اطلاعات حاصل به چه کسانی باید منتقل شود؟

در برنامه عملیاتی، خروجی برنامه مشخص می­شود، منابع تخصیص می­یابد و فرایند کار تحلیل می­گردد. هر فعالیت، هر رویه، هر فرایند بطور دقیق مشخص شده و بیان می­گردد که هر کار توسط چه کسی و چه زمانی انجام شود و چه کسی مدیر اجرا و پاسخگوی هریک از مراحل برنامه است. برای تحقق هرگام عملیاتی می­بایست جداول زمانی و هزینه­ای را مشخص نمود و به شش کلمه پرسشی زیر پاسخ داد:

  1. چه کاری
  2. چگونه
  3. چه کسی
  4. کجا
  5. چه زمانی
  6. چه منابع پولی و فیزیکی نیاز است؟

پس از آنکه مقدمات کار فراهم شد برنامه تدوین شده اجرا می­شود و سپس پایش و کنترل انجام می­گیرد.

در این فایل برنامه علیاتی سالانه مدارس هر آنچه برای یک برنامه ریزی عملیاتی در یک مدرسه نیاز است فراهم شده است، علاوه بر آن شما می‌توانید تقویم اجرایی وچشم اندازهای آتی یک سال تحصیلی را برای حوزه پرورشی داشته باشید.

تیترهایی که در این برنامه عملیاتی سالانه مدارس وجود دارد شامل موارد زیر است:

·         چکیده

·         اشکال مختلف برنامه ریزی

·         برنامه ریزی استراتژیک چیست؟

·         فرآیند برنامه ریزی

·         مراحل برنامه ریزی

·         تفاوت برنامه ریزی استراتژیک با برنامه ریزی عملیاتی

·         اجزای برنامه ریزی

·         الف) رسالت

·         ب)چشم انداز

·         مشکلات استراتژیک

·         برنامه عملیاتی

·         طراحی برنامه عملیاتی

·         تدوین اهداف عملیاتی

·         منابع برنامه ریزی عملیاتی

.          برنامه عملیاتی بهبود فرآیند مدیریت مدرسه سال تحصیلی ۹۷-۹۶

·         تقویم اجرایی در حوزه پرورشی

بانک نمونه سوال ضمن خدمت و استخدامی با ارائه جدید ترین و جذاب ترین و در عین حال پایین ترین قیمت در رابطه با برنامه سالانه و تقویم اجرایی کلیه پست های سازمانی پیشرو در امر آموزش و تدریس می باشد. عزیزان کرامی می توانند با مراجعه به بانک نمونه سوال ضمن خدمت و استخدامی برنامه سالانه و تقویم اجرایی مورد نیاز خود را طبق آخرین ویرایش و بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش دانلود نمایند. لازم به ذکر است کلیه برنامه ها و تقویم های آموزشی و اجرایی توسط بانک نمونه سوال ضمن خدمت و استخدامی طراحی و تدوین گردیده است و جمعی از تیم تخصصی فرهنگیان در ارائه این برنامه ها ساعت ها و روزها وقت گذاشته اند. شما فرهنگیان عزیز همچنین می توانید علاوه بر برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر و طرح تعالی از سایر محصولات این بانک پژوهشی استفاده نمایید.

دریافت برنامه عملیاتی سالانه مدارس بلافاصله بعد از پرداخت مقدور می باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

18000 تومان – خرید