سوالات آزمون ضمن خدمت رهبری آموزشی

سوالات ضمن خدمت رهبری آموزشی

این مجموعه حاوی بیش از 300 نمونه سوال ضمن خدمت رهبری آموزشی به همراه محتوای متنی منابع آزمون میباشد که سوالات آزمون های واقعی برگزار شده و نمونه سوال از محتوای ارائه شده هم برای موسسه رایادرس و هم موسسه مرآت در این بسته موجود است و به علت در جریان بودن دوره راهبری آموزشی در برخی استانها همچون استان قزوین این بسته هم اکنون فعال و بروزشونده میباشد  و سوالات واقعی آزمون در حال برگزاری استان قزوین هم بصورت مرتب در روز آزمون به بسته سوالات ضمن خدمت راهبری آموزشی اضافه شده و برای خریداران بسته ایمیل خواهد شد.

این بسته فعال بوده و سوالات آزمون اصلی استان های مختلف متناوبا به آن اضافه میشوند . 

سوالات رهبری آموزشی رایادرس و سوالات رهبری آموزشی مرآت در این بسته موجود است

آخرین سوالات اضافه شده در 23 شهریور ماه 1398

سوالات ضمن خدمت رهبری آموزشی

محتویات اولیه پکیج منابع و نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت رهبری آموزشی

فایل 1 حاوی محتوای کامل و کم حجم دوره رهبری آموزشی

فایل 2 حاوی 676 نمونه سوال و سوال آزمون های اصلی برگزار شده

فایل شماره 3 : فایل فعال و در حال بروزرسانی برای افزودن سوالات در حال برگزاری آزمون ضمن خدمت رهبری آموزشی

فایل سوالات رهبری آموزشی رایادرس در 26 صفحه و بالغ بر 950 سوال

فایل زیپ شده سوالات آزمون های استانی برگزار شده رهبری آموزشی موسسه مرآت بصورت زیپ شده

دانلود مجموعه سوالات دوره رهبری آموزشی

محتویات این پکیج علاوه بر موارد زیر سوالات آزمون در حال اجرا در استان های مختلف هم بصورت مرتب و متناسب با زمانبندی آزمون بصورت روزمره به آن اضافه میشود, تا پایان خرداد ماه بسته سوالات ضمن خدمت رهبری آموزشی بصورت فعال و بروزشونده خواهد بود و بدون تفاوت در زمان دانلود تا پایان خرداد ماه 1398 هرگونه آپدیت و بروزرسانی به بسته اضافه شود برای تک تک اعضایی که این مجموعه را تهیه کرده باشند ارسال میگردد.

راهنمای دانلود

جهت دانلود مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت رهبری آموزشی روی دکمه خرید کلیک کرده و پروسه پرداخت آنلاین را تکمیل نمایید.

5000 تومان – خرید

سوالات تصویری از محیط آزمون + تعدادی نمونه سوال رایگان دوره ضمن خدمت رهبری آموزشی

در این بسته علاوه بر منابع آزمون , نمونه سوال رهبری آموزشی و سوالات واقعی آزمون های استانی برگزار شده دوره تعدادی از سوالات دوره راهنمایی و نظارت آموزشی هم بصورت رایگان گنجانده شده است و با توجه به تجربه اعضای دپارتمان ضمن خدمت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت مطالعه سوالات دوره راهنمایی و نظارت آموزشی برای شرکت کننده های دوره رهبری آموزشی خالی از لطف نخواهد بود و توصیه میشود در صورتی وقتتان اجازه میدهد سوالات اضافه گذاشته شده در این پکیج را هم مطالعه بفرمایید.

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت رهبری آموزشی رایادرس

در ادامه تصاویر و تعدادی از نمونه سوالات موجود در پکیج دانلودی آزمون رهبری آموزشی

  •  سوالات رهبری آموزشی
  •  سوالات ضمن خدمت رهبری آموزشی
  •  نمونه سوالات ضمن خدمت رهبری آموزشی

سوالات تصویری آزمون ضمن خدمت رهبری آموزشی

تعدادی از سوالات تصویری آزمون ضمن خدمت رهبری آموزشی را برای شما آماده کرده ایم . این سوالات به همت و همکاری افرادی که در آزمون شرکت کرده و از محیط آزمون و سوالاتشان عکس گرفته و برای ما فرستاده اند تدوین شده است.

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت رهبری آموزشی رایادرس

در مورخه 13 تیرماه 1398 با افزودن یک بروزرسانی ویژه و یک فایل پی دی اف 26 صفحه ای حاوی نمونه سوالات ضمن خدمت رهبری آموزشی برای موسسه رایادرس سعی کردیم بر حسب تقاضاهای رسیده از همکارانی که دوره رهبری آموزشی رایادرس را ثبت نام کرده اند بتوانیم پاسخی شایسته به نیاز این همکاران ارائه نماییم.

بخشی از سوالات ضمن خدمت رهبری آموزشی موسسه رایا درس

ر حال حاضر این مجموعه هم حاوی سوالات موسسه مرآت و هم حاوی سوالات موسسه رایادرس میباشد

راهنمای استفاده:

در خصوص نحوه دانلود و استفاده از این مجموعه توجه داشته باشید برای دریافت این بسته ابتدا روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید . در مرحله بعدی اطلاعاتی مانند نام و ایمیلتان را زده و به مرحله پر داخت رفته و فرایند پرداخت آنلاین را تکمیل نمایید. بعد از تکمیل پرداخت صفحه را نبندید تا به صفحه دانلود منتقل شوید . در صفحه باز شده روی موارد دانلودی کلیک کرده و تک تک آنها را دانلود کنید . بعد از دانلود توجه داشته باشید 2 فایل اصلی این مجموعه بصورت زیپ شده هستند و بعد از دریافت برای استفاده لازم است آنها را از حالت فشرده خارج نمایید.

5000 تومان – خرید