سوالات ضمن خدمت آیین نامه اجرایی مدارس ویرایش 1400

سوالات آیین نامه اجرایی مدارس

این مجموعه حاوی سوالات ضمن خدمت آیین نامه اجرایی مدارس مشتمل بر آزمون های برگزار شده , منابع و بروزرسانی منطبق با ویرایش 1400 آیین نامه اجرایی مدارس میباشد .   و علاوه بر تعداد زیادی نمونه سوال حاوی سوالات آزمون های در حال برگزاری  هم میباشد.

بروزرسانی  : اردیبهشت 1402

جهت دانلود کردن و استفاده از این مجموعه سوالات آیین نامه اجرایی مدارس روی دکمه خرید و دانلود کلیک کرده و بعد از طی کردن مراحل پرداخت آن را دانلود نمایید.

سوالات آزمون های 1400 آیین نامه اجرایی مدارس

هماکنون 3 فایل زیپ شده قابل دانلود است و اگر مواردی اضافه شود در همین برگه اطلاع رسانی میشود . 

لازم به توضیح است که برخی از آزمون های آیین نامه اجرایی مدارس و سوالات اصلی این آزمون ها از طریق ایمیل برای خریداران ارسال میگردد . بنابر این ترجیحا سعی کنید ایمیل صحیحی هنگام خرید ارائه کنید و در صورت نداشتن ایمیل لازم است خودتان از طریق ارتباط با شماره پشتیبانی سایت موارد اضافه شده را دریافت نمایید.

آخرین بروزرسانی این بسته : 7 بهمن 1400

راهنمای دانلود سوالات :

برای دانلود منابع و سوالات ضمن خدمت آیین نامه اجرایی مدارس ویرایش 1400 از دکمه زیر استفاده نمایید  بعد از ورود به  مرحله پرداخت و تکمیل پروسه پرداختبصورت اتوماتیک به صفحه دانلود هدایت خواهید شد و لینک های دانلود ( 4 فایل قابل دانلود ) قابل مشاهده خواهد بود . سعی کنید از ایمیل درستی هنگام خرید استفاده نمایید تا بروزرسانی ها در اسرع وقت بدستتان برسد . اگر هم ایمیل درست ندارید مشکلی نیست بعد از خرید و دانلود برای دریافت بروزرسانی ها از طریق تلگرام یا واتساپ با شماره 09332978858 در ارتباط باشید.

بعد از مرحله پرداخت به صفحه دانلود هدایت میشوید …. 4 فایل اول از بالا را اگر دانلود کنید

 

10000 تومان – خرید