بسته کامل منابع و سوالات تستی و تشریحی ضمن خدمت آینده پژوهی

سوالات و منابع ضمن آینده پژوهی

سوالات ضمن خدمت آینده پژوهی

کاملترین بسته منابع آموزشی و نمونه سوالات دوره ضمن خدمت آینده پژوهی  را میتوانید هم اکنون از سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران دانلود کنید.

آخرین بروزرسانی این مجموعه : مرداد ماه 1400

این پکیج کامل بوده و شامل تمامی سوالات آزمون آینده پژوهی برگزار شده در ال 97 و آزمون های استانی فعال در سال 98 و جزوه تکمیلی به همراه منابع تکمیلی دوره آینده پژوهی + آخرین سوالاتی که بدستمان رسیده است ..

برنامه بروزرسانی و افزودن منابع و سوالات جدید

به علت فعال شدن آزمون آینده پژوهی  در برخی استان ها این مجموعه مجددا فعال شده و بصورت بروزشونده میباشد .

سوالات آزمون در حال برگزاری بصورت متناوب و در بازه های مختلف زمانی در حال اضافه شده به این بسته میباشد.

سوالاتی که در این پکیج هستند از اولین آزمون های برگزار شده دوره آینده پژوهی در سال 9 تا مرداد 1400 میباشند . اولین آزمون ضمن خدمت آینده پژوهی در سال 1397  برگزار گردید که در این بسته هم سوالات آزمون های اصلی  و آزمون های مجدد این دوره  و دوره های سراسری و استانی برگزار شده در سالهای 99 و 1400 بصورت کامل وجود دارد.

آخرین بروزرسانی : اضافه شدن 60 سوال آزمون در حال برگزاری – مرداد 1400

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آینده پژوهی

بطور کلی با توجه به اینکه از اردیبهشت 97 این بسته بارگذاری شده در طول بیش از یکسال فعالیت بطور مداوم بروزرسانی گردیده و هم اکنون میتوانیم ادعا کنیم کاملترین بسته نمونه سوالات ضمن خدمت آینده پژوهی را به شما ارائه میدهیم.

امیدواریم با دانلود و استفاده از مجموعه بتوانید با حداقل صرف زمان بهترین عملکرد را در این آزمون ارائه نمایید.

لینک دوره و ثبت نام

نمونه سوالات آینده پژوهی بصورت تخصصی

در این پکیج شما میتوانید بسته سوالات تستی و تشریحی دوره آینده پژوهی را دریافت کنید . که شامل 425 سوال  بوده و 4 منبع تخصصی دارد.

این پکیج بصورت ورد و پی دی اف میباشد که فایل منابع آن برای چاپ بهینه سازی شده است . شامل 6 فایل میباشد که در یک فایل زیپ شده میتوانید بعد از خرید دانلود کنید.

مطابق با آخرین اخبار این آزمون در برخی استانها در حال برگزاری میباشد.

دانلود سوالات دوره + منابع آزمون آینده پژوهی

هم اکنون میتوانید پکیج کامل سوالات دوره + منابع دوره آینده پژوهی را دانلود کنید.

تعداد 4 فایل حاوی سوالات جدیدی که برای دوره ضمن خدمت آینده پژوهی بدستمان رسیده است به این بسته دانلودی اضافه شد . فایل های جدید برای تمام کسانی که قبلا خریداری کرده اند ایمیل میشود.

یک فایل سوالات تستی و تشریحی ضمن خدمت آینده پژوهی هم بدستمان رسیده و به این بسته اضافه شد .. مواردی که اضافه شدند برای افرادی که قبلا این بسته سوالات را خریداری کرده اند بصورت دستی ایمیل شد. 

جهت دانلود این مجموعه روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

5000 تومان – خرید
5000 تومان – خرید