بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمتات آزمون ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی

منابع آزمونهای ضمن خدمت معلمان

سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی

این بسته دانلودی در فرمت پی دی اف و ورد میباشد و حاوی مجموعه کاملی از منابع آزمون و نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی به همراه سوالات واقع آزمون های برگزار شده قبلی در سطح کشور و استانها میباشد . به علت متغیر بودن و اضافه شدن فایل های جدید به این بسته دانلود تعداد مشخصی از سوال قابل اعلام نیست . ولی در پکیج اولیه بیش از 300 نمونه سوال و منابع آزمون گنجانده شده است که از اواخر مهر ماه بطور مرتب فایل های جدیدی حاوی سوالات واقعی آزمون برنامه ریزی آموزشی به این پکیج اضافه شده است .

 

سوالات آزمون های برگزار شده را بعضا همکاران گرامی از سراسر کشور برای ما فرستاده اند و تعداد محدودی از سوالات بصورت دست نویس و تعدادی هم بصورت تصویر گرفته شده از محیط آزمون در حال برگزاری میباشد.

5000 تومان – خرید

پاسخ به سوالات متداول کاربران

متداولترین سوالاتی که کاربران سایت ما در مورد خرید بسته نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی و سایت بسته های دانلودی از بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت دارند را سعی کرده ایم تیتر وار بیان کرده و پاسخ های آنها را برای مشاهده عمومی قرار دهیم .

احیانا اگر شما کاربر جدید سایت ما هستید و قبلا با خرید اینترنتی آشنایی نداشته اید توصیه میشود موارد زیر را ملاحظه نمایید.

همکاران ما بصورت همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و همه تلاش ما از تهیه و تدوین بسته هایی مانند سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی و سایر بسته های دانلودی رفاه شما و صرفه جویی در زمان و هزینه شمات . امید داریم توانسته باشیم کمکی هر چند کوچک به شما همکار گرامی کرده باشیم.

آیا سوالات این بسته بروز رسانی میشوند؟

بله : این مجموعه تا پایان آزمون های جاری دوره برنامه ریزی آموزشی مرتبا بروز رسانی میشود.

چگونه بروز رسانی ها را دریافت کنم؟

اگر شما قبلا خرید کرده اید برای دریافت بروز رسانی ها میتوانید در پیام رسان واتس آپ به همکاران ما اعلام کرده و بروز رسانی را دریافت کنید .

اگر هم اکنون قصد خرید دارید در کنار این بسته یک کد تخفیف 100 درصدی ویژه این مجموعه سوالات آزمون ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی هم گنجانده شده است و با استفاده از این کد مرتبا میتوانید موارد اضافه شده را تا 3 ماه دریافت نمایید.

آیا منابع آزمون هم در این بسته موجود است؟

بله : هنگام دانلود لینک مربوط به دریافت منابع آزمون مشخص شده است که اگر نیاز داشته باشید میتوانید آنرا هم دانلود کنید.

چند نمونه سوال در بسته دانلودی موجود است؟

در بسته پایه حدود 300 نمونه سوال بوده و مرتبا سوالات آزمون های برگزار شده برنامه ریزی آموزشی هم اضافه شده است.

اگر ایمیل نداشته باشم هم میتوانم بسته سوالات برنامه ریزی آموزشی را دانلود کنم؟

سایت ما بگونه ای طراحی شده است که هنگام خرید بصورت اتوماتیک اکانت کاربری برای مشتری ایجاد میکند و بصورت پیشفرض ایمیل هنگام دانلود لازم است . ولی اگر شما ایمیل ندارید میتوانید از ایمیل پیشفرض info@sch1.ir  استفاده نمایید و در صورت استفاده از این ایمیل میتوانید موارد دانلودی جدید سوالات آزمون برنامه ریزی آموزشی را از همکاران ما در واتس آپ بخواهید.

خرید کردم ولی لینک دانلود نمایش داده نشد؟

اگر خرید کردید و بعد از پرداخت هنگام انتقال از درگاه بانکی به سایت ما مشکلی پیش آمد توصیه میشود ابتدا ایمیلتان را چک نمایید . اگر به ایمیلتان هم لینک دانلود و فاکتور خرید سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی ارسال نشده است آنگاه میتوانید به پشتیبانی سایت در واتس آپ یا اس ام اس پیام دهید تا پیگیری کرده و سوالات را برایتان ارسال کنیم.

دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی از بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت

از بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت همینک میتوانید این مجموعه کامل و دانلودی نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه را دریافت نمایید . برای شروع دانلود ابتدا روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید . بصورت اتوماتیک به سبد خرید منتقل خواهید شد و بعد از ثبت نام و ایمیلتان کلید پرداخت را بزنید . بلافاصله بعد از اتمام پروسه پرداخت و انتقال از درگاه بانکی به بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت لینک دانلود سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی در دسترس خواهد بود .

التماس دعا

5000 تومان – خرید

سوالات برنامه ویژه مدرسه

سوالات دوره های مشابه با دوره برنامه ریزی آموزشی

در این پکیج سوالات آزمون های مشابه برگزار شده هم بصورت رایگان گنجانده شده است که در صورت تمایل میتوانید آنها را هم دریافت کنید.

کاملترین مجموعه منابع آزمون و نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه  مدرسه در قالب 4 فایل pdf به همراه تعداد محدودی از سوالات آزمون های مشابه مورد نیاز همکاران شرکت کننده موجود میباشد.

بروزرسانی شد

در این مجموعه بصورت رایگان منابع و سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی عملیاتی در آموزش و پرورش برای موسسات مرآت و رایادرس در استان های مختلف موجود میباشد.

سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی عملیاتی

البته در نظر داشته باشید که این بسته بصورت اختصاصی حاوی منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی میباشد و موارد مذکور بصورت رندوم و نمونه و رایگان در این پکیج گنجانده شده اند .

کدام مجموعه پاسخگوی نیاز های شماست؟

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت این مجموعه روی دکمه خرید کلیک کرده و بعد از تکمیل پروسه پرداخت آنلاین 9 فایل قابل دانلود در آخرین بروزرسانی این بسته را دریافت نمایید.

اگر صرفا قصد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی را دارید این بسته را خریداری و دانلود کنید .

  • کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه ریزی آموزشی

  • جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزشی

  • 5000 تومان – خرید
5000 تومان – خرید