سوالات آزمون ضمن خدمت طرح و برنامه تدبیر برای مدیران مدارس ابتدایی

سوالات ضمن خدمت طرح تدبیر

سوالات ضمن خدمت دوره طرح تدبیر مدیران مدارس ابتدایی  و معاونان و پرسنل مدارس+ منابع و فایل های برنامه عملیاتی ضمن خدمت تدبیر در این پست ارزشمند نمونه سوالات و منابع ضمن خدمت برنامه تدبیر را تحت عناوين ” روش ها و راهبردهاي كيفيت بخشي به مديريت مدارس ابتدايي (برنامه تدبير)” با كد دوره 99506118 ويژه رشته شغلي مديران ، معاونين واحد هاي آموزشي ، مديرآموزگار و مدير مجتمع روستايي دوره ابتدايي و دوره آموزشي با عنوان ” نظارت و راهبري آموزشي با رويكرد تحولي” با كد دوره 99506119 ويژه مديران مجتمع (راهبران آموزشي ) در سامانه جامع مديريت يادگيري و آموزش فرهنگيان ltms تعريف شده است .

لذا حسب نياز اداره كل آموزش و پرورش استان و مناطق آموزشي ، توسط اداره برنامه ريزي نيروي انساني در چهارچوب سياست ها ، ضوابط و ملاحظات اجرايي ، آموزش هاي كوتاه مدت قابل اجرا خواهد بود که مدیران و کارشناسان آموزش ابتدایی استان ها و مناطق با توجه به نیاز مدیران خود جهت صدوذر ضمن خدمت و آموزش های برنامه تدبیر اقدام به برگزاری ضمن خدمت طرح تدبیر زیر نظر ارزیابان و مجریان برنامه تدبیر نمایند.

لازم به ذگر است کلیه محتوای برنامه تدبیر در هر استان از متن بخشنامه اصلی تدبیر و نحوه تدوین و تکمیل برنامه های عملیاتی چه در سایت همگام و چه در سایر فرم های الکترونیکی خواهد بود.

سوالات برنامه تدبیر 1402

کاملترین و جدیدترین بسته سوالات برنامه تدبیر ویژه آزمون مدیران مدارس در سال 1402 را همینک میتوانید دانلود نمایید . امیدواریم این بسته دانلودی بتواند جوابگوی نیازهای شما باشد.

همچنین میتوانید برای دانلود سوالات برنامه تعالی مدیریت مدرسه از لینک زیر استفاده کنید .


دانلود پکیج کامل آزمون انتصاب مدیران مدارس

دانلود پکیج کامل شما را از تهیه سایر پکیج ها بینیاز میکند و حاوی سوالات کلیه آیتم های آزمون انتصاب مدیران مدارس میباشد.

25000 تومان – خرید

دانلود سوالات تعالی مدیریت مدرسه

با کلیک روی دکمه خرید زیر میتوانید صرفا سوالات آزمون تعالی مدیریت مدرسه را به همراه تعدادی از منابع و سوالات آیتم های دیگر دانلود نمایید.

6000 تومان – خرید

دانلود سوالات آزمون برنامه تدبیر 1402

اگر صرفا قصد خرید سوالات آزمون برنامه تدبیر را دارید روی دکمه زیر کلیک کنید .

18000 تومان – خرید

1-نمونه سوالات اصلی(112 سوال +پاسخ نامه)

2-منبع تخصصی ضمن خدمت برنامه تدبیر(26 صفحه (کلیات –برنامه ریزی –نظارت)

3-برنامه سالانه ضمن خدمت طرح تدبیر (26 صفحه )

4-برنامه عملیاتی شرکت کارکنان و فعالیت در مدرسه (12 صفحه )

علاوه بر موارد مذکور در بسته نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه تدبیر یک فایل زیپ شده با حجم 12 مگابایت حاوی سوالات پرتکرار و سوالات آزمون های مدیران گنجانده شده است که بطور ویژه میتواند شما مدیران مدارس ابتدایی  یاری کند.

نحوه دانلود

برای دانلود کردن این مجموعه سوالات ضمن خدمت طرح تدبیر برای مدیران مدارس ابتدایی روی دکمه خرید کلیک کرده و فرایند پرداخت را تکمیل نمایید

18000 تومان – خرید
18000 تومان – خرید