مجموعه سوالات آزمون ضمن خدمت نظارت و راهنمایی تعلیماتی

سوالات ضمن خدمت نظارت و راهنمایی تعلیماتی

دوره آموزشی نظارت و راهنمایی تعلیماتی از جمله دوره های تخصصی احراز صلاحیت حرفه ای متقاضیان پست های مدیریت مدارس در سال 1398 میباشد.

آخرین سوالات اضافه شده در 24 شهریور 1398

نمونه سوالات ضمن خدمت نظارت و راهنمایی تعلیماتی

بدین جهت با گردآوری مجموعه ای بسیار کامل و البته بروزشونده تا پایان همه آزمون های استانی و سراسری را با عنوان نمونه سوالات ضمن خدمت نظارت و راهنمایی تعلیماتی را تدارک دیده ایم تا بتوانیم از این طریق همچنان در کنار شما همکار گرامی باشیم.

شما عزیزان برای دریافت سوالات ضمن خدمت نظارت و راهنمایی تعلیماتی روی دکمه خرید و دانلود کلیک کرده و پروسه پرداخت را تکمیل نمایید.

ذانلود مجموعه نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت نظارت و راهنمایی تعلیماتی

این مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت نظارت و راهنمایی تعلیماتی بسته ای بسیار کامل و جامع میباشد که علاوه بر گردآوری آزمون های قبلی و مشابه با این دوره مانند آزمون های نظارت و راهنمایی آموزشی که در سالهای قبل هم بصورت استانی و هم سراسری برگزار شده بود حاوی سوالات و منابع این دوره در استانهای مختلف برای آزمون های اجباری مدیران در سال 98 هم میباشد.

فایل های قابل دانلود :

فایل شماره 1 زیپ شده حاوی بیش از 500 سوال آزمون های برگزار شده + تعدادی نمونه سوال

فایل شماره 2 حاوی محتوا و سوالات آزمون نظارت و راهنمایی تعلیماتی استان سمنان در سال 98

اطلاعیه های دانلود و سوالات اضافه شده

به علت حجم بالای محتوای دوره نظارت و راهنمایی تعلیماتی تقاضا میشود در صورتی که منابع را قبلا از جای دیگری تهیه کرده اید هنگام دریافت منابع را دانلود نکنید تا سرور سایت امکان پاسخ دهی سریعتر به سایر همکاران را داشته باشد.

بعد از دانلود بسته اولیه در روزهای آزمون ( استان های مختلف ) از طریق تلگرام و واتس آپ پیگیر دریافت سوالات اضافه شده در روز آزمون باشید.

شماره پشتیبانی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت : 09332978858

پاسخگویی سریع در تلگرام یا واتس آپ

چگونه مجموعه سوالات و منابع آزمون نظارت و راهنمایی تعلیماتی را دانلود کنیم؟

دریافت فایل ها و دانلود از سایت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت پروسه ای ساده دارد و در صورتی که کارت بانکی با رمز دوم فعال دارید میتوانید برای دانلود کردن سوالات آزمون نظارت و راهنمایی تعلیماتی از دکمه زیر استفاده نمایید. و بعد از تکمیل پرداخت اینترنتی این مجموعه را دریافت نمایید.

18000 تومان – خرید

کاملترین مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت نظارت و راهنمایی تعلیماتی را از ما بخواهید

18000 تومان – خرید