نمونه سوالات ضمن خدمت حقوق شهروندی در نظام اداری

سوالات آزمون ضمن خدمت حقوق شهروندی

سوالات حقوق شهروندی

بسته دانلودینمونه سوالات ضمن خدمت حقوق شهروندی در نظام اداری  ویژه شامل مجموعه سوالات و منابع آزمون ضمن خدمت حقوق شهروندی را همینک میتوانید دانلود  کرده و مورد استفاده قرار دهید.

این بسته هم اکنون شامل 11 فایل ورد و پی دی اف مجموعا حاوی 192 نمونه سوال ضمن خدمت حقوق شهروندی + سوالات آزمون واقعی 23 خرداد 97 + منابع آموزشی بسیار کامل میباشد .

سوالات آزمون واقعی در این بسته موجود است

تیم پشتیبانی سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران پوشش ویژه را در روز آزمون  23 خرداد ) داشت و ساعت 2 بعدالظهر 23 خرداد سوالات آزمون واقعی برگزار شده در نوبت صبح  را به بسته دانلودی اضافه کرده و برای همه خریداران این بسته هم تا قبل از ساعت 8 شب و شروع آزمون نوبت عصر ایمیل شد . لذا لازم است خریدارانی که قصد دریافت بروزرسانی ها را دارند ایمیل درست و در دسترس بدهند .. یا اگر ایمیل ندارند بعد از خرید برای دریافت سوالات آزمون واقعی نوبت صبح فقط در واتساپ با شماره 09332978858 در تماس بوده و سوالات را بگیرند.

بروزرسانی ها:

آخرین بروز رسانی : تیر ماه 1400

بروزرسانی بعدی :

زمانبندی برگزاری آزمون های دوره حقوق شهروندی

آزمون دوره ضمن خدمت حقوق شهروندی

 

سوالات آزمون واقعی در این بسته دانلودی موجود است.

 

دانلود سوالات ضمن خدمت حقوق شهروندی در نظام اداری

برای دانلود سوالات ضمن خدمت حقوق شهروندی از دکمه زیر استفاده نمایید . توجه داشته باشید لینک های دانلود بعد از مرحله پرداخت در دسترس میباشند لذا بعد از پرداخت صبر کنید تا به صفحه دانلود هدایت شوید . نسخه ای هم به ایمیلتان ارسال میگردد . اگر مشکلی در حین خرید و دانلود پیش آمد یا با خرید آنلاین آشنایی ندارید برای دریافت سوالات در واتساپ یا تلگرام به شماره 09332978858 پیام دهید.

التماس دعا

 

6000 تومان – خرید