سوالات و منابع آموزشی ضمن خدمت آشنایی معلمان با برنامه درس ملی برای دبیران ریاضی متوسطه دوم

ضمن خدمت درس ملی

نمونه سوالات ضمن خدمت درس ملی

یک مجموعه کامل شامل 150 نمونه سوال ضمن خدمت درس ملی و منابع آموزشی دوره ضمن خدمت درس ملی برای دبیران ریاضی متوسطه دوم توسط سایت ضمن خدمت فرهنگیان آماده سازی شده است  این بسته سوالات و منابع دوره ضمن خدمت درس ملی را برای دانلود علاقه مندان در سایت از 30 خریداد 97 منتشر شده و همینک علاقه مندان میتوانند آ«را دانلود کنند.

مانند سایر مجموعه ها این بسته هم متناسب با اخبار , منابع و سوالات جدیدی که بدستمان خواهد رسید بصورت مرتب بروز رسانی خواهد شد و مطالب بروزرسانی شده بطور مرتبط برای تمام کسانی که این بسته را خریداری و دانلود کرده باشند ارسال خواهد شد.

منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت برنامه درس ملی برای دبیران ریاضی

بسته ویژه ای را سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران برای منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت آشنایی معلم با برنامه درس ملی و راهنمای برنامه درس ریاضی برای دبیران ریاضی متوسطه دوم آماده سازی کرده و آخرین بروزرسانی محتویات این بسته دانلودی 10 خرداد 1397 میباشد.

دوره ضمن خدمت آشنایی معلم با برنامه درس ملی و راهنمای برنامه درس ریاضی با کد 99506218 برای معلمان ریاضی متوسطه دوم از سکم خرداد از طریق سامانه رایا درس برگزار میشود .. مطابق با آخرین خبر ها ثبت نام این دوره از 22 تا 29 اردیبهشت 97 انجام شده است. و شروع دوره از 1 خرداد خواهد بود.

دانلود سوالات ضمن خدمت آشنایی با برنامه درس ملی برای دبیران ریاضی متوسطه دوم

برای دانلود مجموعه سوالات و منابع دوره ضمن خدمت آشنایی با برنامه درس ملی برای دبیران ریاضی متوسطه دوم از لینک زیر استفاده کنید.

سوالات آزمون واقعی در 29 خرداد 97 اضافه شدند

هرگونه بروزرسانی محتویات این بسته دانلودی به مدت یکماه پس از خرید و دانلود رایگان برایتان ایمیل خواهد شد.

 

18000 تومان – خرید