نمونه سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام خمینی

سوالات ضمن خدمت وصایای امام خمینی : وصیت نامه امام

نمونه سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام خمینی

مجموعه بسیار کامل نمونه سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام خمینی برای دوره ضمن خدمت آشنایی با تمدیشه و سیره حضرت امام خمینی (ره) را برای استفاده متقاضیان و شرکت کننده های این آزمون آماده سازی کرده ایم . این مجموعه در حال حاضر چندین دوره برگزار شده است که در سایت بارگذاری شده و از خرداد 97 تا خرداد 1400 سوالات واقعی همه آزمون های برگزار شده استانی به این بسته اضافه شده است و میتواند بسته ای ویژه و موثر در جهت موفقیت شما در این آزمون با صرف زمانی اندک باشد.

امیدواریم دانلود و استفاده از بسته ویژه نمونه سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام خمینی بتواند پاسخگوی همه نیازمندی های شرکت کننده های این آزمون در استانهای مختلف کشور باشد.

کلیات محتویات این مجموعه:

هم اکنون این مجموعه حاوی 4 فایل زیپ شده جمعا با حجم حدود 15 مگابایت بوده و عمده فایل ها در فرمت پی دی اف میباشند . در این بسته هم سوالات تستی آزمون , هم نمونه سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام خمینی , هم سوالات واقعی آزمون های برگزار شده و هم منابع  و هم سوالات تشریحی بصورت جدا طبقه بندی شده اند که در صورت صلاحدید و نیاز بتوانید آنها را دانلود نمایید.

6000 تومان – خرید

اطلاع رسانی بروزرسانی های انجام شده آزمون سیره امام

اگر سوال جدیدی به بسته سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام خمینی اضافه شود حتما برای خریداران ارسال خواهد شد.

آخرین بروزرسانی نمونه سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام خمینی در مورخه 13 خرداد ماه 1402 با اضافه کردن 138 سوال واقعی آزمون های استانی فعال انجام شد.

سوالات آزمون اندیشه و سیره امام

در پکیجی که برای سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام هم سوال تشریحی و هم سوال تستی موجود است . به همراه سوالات واقعی آزمون های استانی برگزار شده در استانهای مختلف اععم از لرستان , خوزستان, همدان, زنجان و سایر استانها که در مجموع بالغ بر 1100 سوال آزمون اصلی میباشد که البته در این بسته حدود 300 نمونه سوال طرح شده برای آزمون وصیت نامه امام خمینی توسط بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت هم موجود است.

محتویات دانلودی

بالغ بر 1100 سوال آزمون اصلی برگزارشده در استانهای مختلف

محتوای متنی کامل و کم حجم دوره

حدود 300 مورد از نمونه سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام خمینی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کرده و بعد از تکمیل پروسه پرداخت آنلاین فایل های بسته را دانلود نمایید.

6000 تومان – خرید

چند نمونه از سوالات تشریحی

در ادامه تعدادی از سوالات تشریحی برگرفته از محتوای آزمون نمونه سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام خمینی را ملاحظه میکنید.

حضرت امام خمینی (ره) در مورد اهمیت عزاداری امام حسین(ع) چگونه فرموده اند؟

. و از آن جمله مراسم عزاداری ائمه اطهار و بویژه سید مظلومان و سرور شهیدان، حضرت ابی عبدالله الحسین ـ صلوات وافر الهی و انبیا  و ملائکه الله و صلحا بر روح بزرگ حماسی او باد ـ هیچ‌گاه غفلت نکنند. و بدانند آنچه دستور ائمه ـ علیهم السلام ـ برای بزرگداشت این حماسه تاریخی اسلام است و آنچه لعن و نفرین بر ستمگران آل بیت است، تمام فریاد قهرمانانه ملتها است بر سردمداران  ستم‌پیشه در طول تاریخ الی الابد. و می‌دانید که لعن ‌و نفرین و فریاد از بیداد بنی امیه ـلعنه‌ الله‌ علیهم ـ با آنکه آنان منقرض و به جهنم رهسپار شده‌اند، فریاد بر سر ستمگران جهان و زنده نگهداشتن این فریاد ستم‌‌شکن است.

و لازم است در نوحه‌ها و اشعار مرثیه و اشعار ثنای از ائمه حق ـ علیهم سلام الله ـ‌ به طور کوبنده فجایع و ستمگریهای ستمگران هر عصر و مصر یادآوری شود؛ و در این عصر که عصر مظلومیت جهان اسلام به دست امریکا و شوروی و سایر وابستگان به آنان و از آن ‌جمله آل‌سعود، این خائنین به ‌حرم بزرگ الهی _ لعنه الله و ملائکته و رسله علیهم ـ است به طور کوبنده یادآوری و لعن و نفرین شود. و همه باید بدانیم که آنچه موجب وحدت بین مسلمین است این مراسم سیاسی است که حافظ ملّیت مسلمین، بویژه شیعیان ائمه اثنی‌عشر ـ علیهم صلوات الله وسلم ـ [است].

از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) رمزبقاء انقلاب اسلامی چیست؟

بی‌تردید رمز بقاء انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است؛ و رمز پیروزی را ملت می‌داند و نسل‌های آینده در تاریخ خواهند خواند که دو رکن اصلی آن: انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی؛ و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد

سوال 4 : طبق وصایای حضرت امام خمینی (ره) توطئه های استعمار علیه جمهوری اسلامی  چیست؟

مطابق با وصایای امام خمینی : از توطئه‌های مهمی که در قرن اخیر، خصوصاً در دهه‌های معاصر، و بویژه پس از پیروزی انقلاب آشکارا به چشم می‌خورد، تبلیغات دامنه‌دار با ابعاد مختلف برای مأیوس نمودن ملتها و خصوص ملت فداکار ایران از اسلام است. گاهی ناشیانه و با صراحت به اینکه احکام اسلام که 1400 سال قبل وضع شده است نمی‌تواند در عصر حاضر کشورها را اداره کند، یا آنکه اسلام یک دین ارتجاعی است و با هر نوآوری و مظاهر تمدن مخالف است، و درعصر حاضر نمی‌شود کشورها از تمدن جهانی و مظاهر آن کناره گیرند، و امثال این تبلیغات ابلهانه و گاهی موذیانه و شیطنت‌آمیز به گونه طرفداری از قداست اسلام که اسلام و دیگر ادیان الهی سر و کار دارند با معنویات و تهذیب نفوس و تحذیر از مقامات دنیایی و دعوت به ترک دنیا و اشتغال به عبادات و اذکار و ادعیه که انسان را به خدای تعالی نزدیک و از دنیا دور می‌کند، و حکومت و سیاست و سررشته‌داری بر خلاف آن مقصد و مقصود بزرگ  و معنوی است، چه اینها تمام برای تعمیر دنیا است و آن مخالف مسلک انبیای عظام است! و مع‌الأسف تبلیغ به وجه دوم در بعض از روحانیان ومتدینان بیخبر از اسلام تأثیر گذاشته که حتی دخالت در حکومت و سیاست را به مثابه یک گناه و فسق می‌دانستند و شاید بعضی بدانند! و این فاجعه بزرگی است که اسلام مبتلای به آن بود.

وصیت حضرت امام خمینی(ره) به مخالفان جمهوری اسلامی ایران چیست؟

و اینجانب در اینجا یک وصیت به اشخاصی که به انگیزه مختلف با جمهوری اسلامی مخالفت می‌کنند و به جوانان، چه دختران و چه پسرانی که مورد بهره‌برداری منافقان و منحرفان فرصت‌طلب و سودجو واقع شده‌اند می‌نمایم، که بیطرفانه و با فکر آزاد به قضاوت بنشینید و تبلیغات آنان که می‌خواهند جمهوری اسلامی ساقط شود و کیفیت عمل آنان و رفتارشان با توده‌های محروم و گروهها و دولتهایی که از آنان پشتیبانی کرده و می‌کنند و گروهها و اشخاصی که در داخل به آنان پیوسته و از آنان پشتیبانی می کنند و اخلاق و رفتارشان در بین خود و هوادارانشان و تغییر موضعهایشان در پیشامدهای مختلف را، با دقت و بدون هوای نفس بررسی کنید، ومطالعه کنید حالات آنان که در این جمهوری اسلامی به دست منافقان و منحرفان شهید شدند،  و ارزیابی کنید بین آنان و دشمنانشان؛ نوارهای این شهیدان تا حدی در دست و نوارهای مخالفان شاید در دست شماها باشد، ببینید کدام دسته طرفدار محرومان و مظلومان جامعه هستند.

توصیه امام خمینی(ره) به مجلس ودولت ودست اندرکاران در مورد ملت چیست؟

و به مجلس و دولت و دست‌اندرکاران توصیه می‌نمایم که قدر این ملت را بدانید و در خدمتگزاری به آنان خصوصاً مستضعفان و محرومان و ستمدیدگان که نور چشمان ما و اولیای نعم همه هستند و جمهوری اسلامی رهاورد آنان و با فداکاریهای آنان تحقق پیدا کرد و بقای آن نیز مرهون خدمات آنان است، فروگذار نکنید و خود را از مردم و آنان را از خود بدانید و حکومتهای طاغوتی را که چپاولگرانی بی‌فرهنگ و زورگویانی تهی مغز بودند و هستند را همیشه محکوم نمایید، البته با اعمال انسانی که شایسته برای یک حکومت اسلامی است.

از نظر حضرت امام خمینی(ره) نقشه در دانشگاه ها چیست وتوصیه ایشان چه بود؟

و اما در دانشگاه  نقشه آن است که جوانان را از فرهنگ و ادب و ارزشهای خودی منحرف کنند و به سوی شرق یا غرب بکشانند و دولتمردان را از بین اینان انتخاب و برسرنوشت کشورها حکومت دهند تا به دست آنها هرچه می‌خواهند انجام دهند. اینان کشور را به غارتزدگی و غربزدگی بکشانند و قشر روحانی با انزوا و منفوریت و شکست قادر بر جلوگیری نباشد. و این بهترین راه است برای عقب ‌نگهداشتن و غارت کردن کشورهای تحت سلطه، ‌زیرا برای ابرقدرتها بی‌زحمت و بی‌خرج و در جوامع ملی بی سر و صدا، هرچه هست به جیب آنان می‌ریزد.

دانلود مجموعه سوالات تستی و تشریحی آزمون اندیشه و سیره امام خمینی

کاملترین مجموعه سوالات تستی و تشریحی سوالات آزمون اندیشه و سیره امام خمینی : نمونه سوالات ضمن خدمت اندیشه و سیره امام خمینی را از بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت بخواهید . برای دانلود سوالات روی دکمه خرید کلیک کنید.

6000 تومان – خرید

سوالات سوالات رایگان  امام خمینی

6000 تومان – خرید