مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس

نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس

بسته سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس دربرگیرنده منابع و نمونه سوال آزمون در حال برگزاری آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و سوالات واقعی آزمون  98 , محتوای متنی جسات منتشر شده به همراه آزمون های استانی برگزار شده در چند استان مانند استان همدان و سایر استانها را همینک میتوانید از سایت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت دانلود کنید.

این مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس حاوی سوالات آزمون وقعی در حال برگزاری اردیبهشت 98 دوره آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس + محتوای متنی+ سوالات آزمون های استانی میباشد.

این بسته تا پایان همه مراحل آزمون فعال و بروزشونده خواهد بود . همراه این مجموعه هنگام دانلود یک کد تخفیف 100 درصدی هم دریافت میکنید که برای دریافت رایگان سوالات اضافه شده  استفاده نمایید .

همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت پاسخگوی شما هستند اگر با خرید اینترنتی آشنایی ندارید یا نتوانستید فایل خریداری شده را دریافت کنید.

برنامه بروزرسانی مجموعه منابع آزمون آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس

اضافه شدن 3000 سوال آزمون نهایی ضمن خدمت دفاع مقدس

با تلاش تیم کاری مسئول جمع آوری و تدوین منابع این دوره بیش از 1100 سوال آزمون سوم اضافه شد.

این مجموعه بسیار کامل حاوی سوالات آزمون واقعی مرحه اول و دوم و سوم در اردیبهشت 98 و نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس و محتوای متنی آزمون های آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس میباشد.

آخرین بروزرسانی این بسته در ساعت 16 روز 1 خرداد ماه 98 با اضافه کردن بیش از 3000 سوال آزمون نهایی  انجام شد.

برای دریافت بروزرسانی ها کد تخفیف 100درصدی را هنگام دانلود ذخیره کنید تا پایان آزمون نهایی دفاع مقدس بتوانید رایگان موارد اضافه شده را دریافت کنید.

5000 تومان – خرید

توضیحات دانلود بسته سوالات دفاع مقدس

هم اکنون حدود 1900 مورد از سوالات واقعی آزمون اول و دوم به بسته اضافه شده و هر نمونه سوال دیگری بدستمان برسد علاوه بر اینکه بصورت لحظه ای در این بسته اضافه خواهد شد برای کسانی که قبلا این بسته را دانلود کرده اند هم ایمیل خواهد شد. کد تخفیف 100 درصدی به همراه لینک دانلود منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس برای آزمون سوم  و نهایی هم در بسته موجود بوده و در روزهای تعیین شده فعال شده و میتوانید دانلود کنید .

آخرین بروزرسانی این بسته در ساعت 16 روز 1 خرداد ماه 98 با اضافه کردن بیش از 3000 سوال آزمون نهایی  انجام شد.

این بسته سوالات 5 فایل مجزا میباشد به شرح زیر:

بیش از 3000 سوال آزمون نهایی

کد تخفیف 100 درصدی برای دریافت بروزرسانی ها تا پایان آزمون دفاع در سال 98

950 سوال آزمون سوم دفاع مقدس

938 مورد از سوالات واقعی آزمون دوم ضمن خدمت دفاع مقدس

مجموعه سوالات واقعی آزمون اول ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس  حاوی 950 سوال همراه با جواب

مجموعه سوالات آزمون دفاع مقدس برگزار شده در خرداد 97 حاوی 155 سوال همراه با جواب

سوالات استانی ضمن خدمت دفاع مقدس آبان 97 – تعداد 640 سوال

فایلی حاوی لینک های بروزرسانی و دانلود سوالات آزمون های مراحل آتی و زمانبندی فعال شدن آنها

تعدادی نمونه سوال طرح شده 

5000 تومان – خرید

منابع و سوالات آزمون سوم و نهایی

منابع متنی جسات منتشر شده , سوالات واقعی و نمونه سوالات آزمون سوم هم بصورت مستمر و هر چند ساعت یکبار در حال اضافه شدن به این بسته دانلودی میباشد  . با تکمیل منابع آزمون سوم و اضافه شدن سوالات واقعی آزمون سوم دفاع مقدس بسته بسیار کامل و بینظیری را برای آزمون چهارم یا آزمون نهایی ضمن خدمت دفاع مقدس در اختیار خواهید داشت و دانلود کردن این مجموعه عملا همه نیازهای شرکت کننده های آزمون نهایی را برآورده میکند ضمن اینکه سوالات واقعی آزمون چهارم در روز های برگزاری بصورت روزانه از ساعت 18 تا 19 غروب در سایت بارگذاری شده و خریداران بسته در روزهای آزمون  بعد از ساعت 19 یا 7 بعد از ظهر میتوانند مراجعه کرده و بصورت رایگان مجددا بسته را دریافت و بروزرسانی سوالات واقعی آزمون سوم و آزمون نهایی دفاع مقدس را دریافت کنند . . هم اکنون محتوای متنی جلسات  برای آزمون اول و آزمون دوم  و آزمون سوم در بسته بارگذاری شده است.

بازخورد جلسات در فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

در این بسته تا این لحظه علاوه بر تکمیل آزمون اول تعدادی نمونه سوال و محتوای متنی جلسات  برای آزمون دوم  قابل دانلود خواهند بود … با خرید این مجموعه تا پایان مراحل آزمون و جبرانی ها امکان دانلود بصورت نامحدود و در بازه های زمانی مختلف را خواهید داشت.

همه فایل ها بصورت پی دی اف هستند .. فایل های بازخورد word و قابل ویرایش هستند.

تعداد سوالات ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و جزئیات دانلود

 شامل 90 صفحه  ( بیش از 1750 سوال در 3 مجموعه سوالات واقعی آزمونعای برگزار شده و در حال برگزاری ) به همراه 450 نمونه سوال در مورد فرهنگ دفاع مقدس , آشنایی با دفاع مقدس و نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس میباشد .

لینک دانلود سوالات واقعی و نمونه سوالات آزمون های آتی تا پایان همه مراحل آزمون در این بسته موجود است و در زمان مشخصی که داخل یک فایل توضیح داده شده است زمان دقیق فعال شدن لینک های بروزرسانی درج شده است و در آزمون های مراحل بعدی نیازی به خریداری مجدد این بسته نمیباشد و تا پایان دوره خودتان هم میتوانید مستقیما وارد حساب کاربریتان شده و مستقیما در هر تاریخی بخواهید بصورت نامحدود دانلود نمایید .

لطفا برای کاهش حجم ترافیک سایت از دانلود های غیر ضروری خودداری کنید و سعی کنید بین هربار دانلود جند روز بگذرد و فایل هایی که قبلا دانلود کرده اید را مجدد دانلود نکنید.

محتوای متنی و سوالات واقعی آزمون ضمن خدمت دفاع مقدس

در آخرین بروزرسانی محتوای متنی کامل دوره دفاع مقدس و بیش از 3000 سوال آزمون نهایی به این بسته اضافه گردید.

یک عکس حاوی کد تخفیف 100 درصدی برای دریافت بروزرسانی های آتی در آزمون های بعدی اضافه گردید.

هم اکنون میتوانید این مجموعه سوالات ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس را ( حاوی سوالات آزمون های استانی – سوالات آزمون مرحله اول , دوم, سوم دفاع مقدس در اردیبهشت و خرداد 97 به همراه محتوای متنی جلسات ) دانلود کنید. برای دریافت این بسته روی دکمه خرید کلیک کنید.

5000 تومان – خرید
5000 تومان – خرید