دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه در فرمت pdf

سوالات ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه

این بسته دانلودی در فرمت پی دی اف و ورد میباشد و حاوی مجموعه کاملی از منابع آزمون و نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه به همراه سوالات واقع آزمون های برگزار شده قبلی در سطح کشور و استانها میباشد . به علت متغیر بودن و اضافه شدن فایل های جدید به این بسته دانلود تعداد مشخصی از سوال قابل اعلام نیست . ولی در پکیج اولیه بیش از 300 نمونه سوال و منابع آزمون گنجانده شده است که از اواخر مهر ماه بطور مرتب فایل های جدیدی حاوی سوالات واقعی آزمون برنامه ویژه مدرسه به این پکیج اضافه شده است .

دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه

سوالات آزمون های برگزار شده را بعضا همکاران گرامی از سراسر کشور برای ما فرستاده اند و تعداد محدودی از سوالات بصورذت دست نویس و تعدادی هم بصورت تصویر گرفته شده از محیط آزمون در حال برگزاری میباشد.

پاسخ به سوالات متداول کاربران

متداولترین سوالاتی که کاربران سایت ما در مورد خرید بسته نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه و سایت بسته های دانلودی از بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت دارند را سعی کرده ایم تیتر وار بیان کرده و پاسخ های آنها را برای مشاهده عمومی قرار دهیم .

احیانا اگر شما کاربر جدید سایت ما هستید و قبلا با خرید اینترنتی آشنایی نداشته اید توصیه میشود موارد زیر را ملاحظه نمایید.

همکاران ما بصورت همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و همه تلاش ما از تهیه و تدوین بسته هایی مانند سوالات ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه و سایر بسته های دانلودی رفاه شما و صرفه جویی در زمان و هزینه شمات . امید داریم توانسته باشیم کمکی هر چند کوچک به شما همکار گرامی کرده باشیم.

آیا سوالات این بسته بروز رسانی میشوند؟

بله : این مجموعه تا پایان آزمون های جاری دوره برنامه ویژه مدرسه مرتبا بروز رسانی میشود.

چگونه بروز رسانی ها را دریافت کنم؟

اگر شما قبلا خرید کرده اید برای دریافت بروز رسانی ها میتوانید در پیام رسان واتس آپ به همکاران ما اعلام کرده و بروز رسانی را دریافت کنید .

اگر هم اکنون قصد خرید دارید در کنار این بسته یک کد تخفیف 100 درصدی ویژه این مجموعه سوالات آزمون ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه هم گنجانده شده است و با استفاده از این کد مرتبا میتوانید موارد اضافه شده را تا 3 ماه دریافت نمایید.

آیا منابع آزمون هم در این بسته موجود است؟

بله : هنگام دانلود لینک مربوط به دریافت منابع آزمون مشخص شده است که اگر نیاز داشته باشید میتوانید آنرا هم دانلود کنید.

چند نمونه سوال در بسته دانلودی موجود است؟

در بسته پایه حدود 300 نمونه سوال بوده و مرتبا سوالات آزمون های برگزار شده برنامه ویژه مدرسه هم اضافه شده است.

اگر ایمیل نداشته باشم هم میتوانم بسته سوالات برنامه ویژه مدرسه را دانلود کنم؟

سایت ما بگونه ای طراحی شده است که هنگام خرید بصورت اتوماتیک اکانت کاربری برای مشتری ایجاد میکند و بصورت پیشفرض ایمیل هنگام دانلود لازم است . ولی اگر شما ایمیل ندارید میتوانید از ایمیل پیشفرض info@sch1.ir  استفاده نمایید و در صورت استفاده از این ایمیل میتوانید موارد دانلودی جدید سوالات آزمون برنامه ویژه مدرسه را از همکاران ما در واتس آپ بخواهید.

خرید کردم ولی لینک دانلود نمایش داده نشد؟

اگر خرید کردید و بعد از پرداخت هنگام انتقال از درگاه بانکی به سایت ما مشکلی پیش آمد توصیه میشود ابتدا ایمیلتان را چک نمایید . اگر به ایمیلتان هم لینک دانلود و فاکتور خرید سوالات ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه ارسال نشده است آنگاه میتوانید به پشتیبانی سایت در واتس آپ یا اس ام اس پیام دهید تا پیگیری کرده و سوالات را برایتان ارسال کنیم.

دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه از بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت

از بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت همینک میتوانید این مجموعه کامل و دانلودی نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه را دریافت نمایید . برای شروع دانلود ابتدا روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید . بصورت اتوماتیک به سبد خرید منتقل خواهید شد و بعد از ثبت نام و ایمیلتان کلید پرداخت را بزنید . بلافاصله بعد از اتمام پروسه پرداخت و انتقال از درگاه بانکی به بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت لینک دانلود سوالات ضمن خدمت برنامه ویژه مدرسه در دسترس خواهد بود .

التماس دعا

5000 تومان – خرید

سوالات برنامه ویژه مدرسه

5000 تومان – خرید