دانلود سوالات رتبه بندی معلمان و منابع آزمون

سوالات آزمون ضمن خدمت رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

آزمون رتبه بندی معلمان

آزمون رتبه بندی معلمان و فرهنگیان امسال با شکل و شمایل متفاوتی برگزار میشود و از همین رو با توجه به اینکه تقریبا برای اولین بار است که بدین شکل و بصورت سراسری این آزمون برگزار میگردد طبیعتا همکران گرامی آشنایی کافی با این آزمون ندارند .. به همین جهت همکاران ما در بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت اقدام به تهیه پکیجی حاوی آموزش های لازم در باره آزمون , منابع آزمون و سوالات رتبه بندی معلمان کرده اند تا بتوانیم از این طیق کمکی هر چند کوچک در جهت دسترسی سریعتر شما به بسته ای کامل برای موفقیت در این آزمون را فراهم کنیم.

اطلاعات آزمون

این آزمون بصور ت سراسری و برای رتبه بندی همکاران فرهنگی برگزار میشود.

نمونه سوالات رتبه بندی معلمان
دانلود بسته نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

منابع آزمون

لیست کامل منابع آزمون و فایل pdf منابع آزمون ربته بندی معلمان در این بسته دانلودی موجود است که بصورت زیپ شده قابل دانلود است.

فایل منابع آزمون در هنگام دانلود کاملا مشخص است و با توجه به حجم نسبتا بالای این فایل احیانا اگر منابع آزمون را دارید نیازی به دانلود این فایل نخواهید داشت.

نمونه سوال

در این بسته ما بیش از 600 نمونه سوال رتبه بندی معلمان و سوالات ضمن خدمت رتبه بندی معلمان و فرهنگیان برگزار شده در استانها و سالهای قبل و سوالات امسال آزمون رتبه بندی معلمان را گنجانده ایم که هنگام دانلود روی لینکی با عنوان دانلود بسته کامل سوالات آزمون رتبه بندی معلمان و فرهنگیان کلیک کنید.

سوالات رتبه بندی معلمان

سوالات آزمون ضمن خدمت رتبه بندی فرهنگیان

دانلود بانک سوالات آزمون رتبه بندی معلمان

برای دانلود بانک سوالات آزمون رتبه بندی معلمان کافیست روی دکمه زیر با عنوان خرید و دانلود کلیک نموده و در مرحله بعد نام و ایمیلی را وارد کرده و به صفحه پرداخت آنلاین مراجعه نمایید.

به محض تکمیل پروسه پرداخت سایت شما را به صفحه دانلود منایع آزمون و نمونه سوالات رتبه بندی معلمان هدایت خواهد کرد و میتوانید سوالات مورد نظرتان را دانلود نمایید.

10000 تومان – خرید

دانلود بسته نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

10000 تومان – خرید