سوالات آزمون ضمن خدمت روش های فعال یاددهی یادگیری

سوالات ضمن خدمت یاددهی یادگیری

همکار محترم مجموعه سوالاتت ضمن خدمت روش های فعال یاددهی و یادگیری را میتوانید دانلود کنید . با توجه به برگزاری این دوره در سالهای قبل هم اکنون با اطمینان میتوانیم ادعا کنیم که کاملترین مجموعه برای آزمون ضمن خدمت روش های فعال یاد دهی و یادگیری با صدها مورد از نمونه سوالات ضمن خدمت یاددهی یادگیری , منابع کامل و منابع آزمون های مشابه را در یک بسته تدارک دیه ایم . همه فایل های دانلودی این بسته در فرمت پی دی اف و قابل جستجو هستند .

بروزرسانی شده در بهمن 1400

برای دانلود کردن مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت روش های فعال یاد دهی و یادگیری به همراه منابع آموزشی آزمون روی دکمه خرید کلیک کنید . بعد از تکمیل کردن فرایند پرداخت صفحه را نبندید تا به صفحه دانلود سوالات ضمن خدمت روش های فعال یاد دهی و یادگیری هدایت شوید .

نحوه دانلود سوالات و منابع روش های فعال یاددهی و یادگیری

ارائه ایمیل صحیح هنگام دانلود متضمن دریافت بروزرسانی سوالات آزمون ضمن خدمت روش های فعال یاد دهی و یادگیری  خواهد بود . برای دانلود روی دکمه خرید کلیک کنید . موفق باشید

7000 تومان – خرید

به همراه سوالات آزمون های مشابه

در این بسته سوالات آزمون های مشابه ای همچون یادگیری معکوس هم به رایگان گنجانده شده است

یادگیري معکوس یکی از مباحث جدیدي است که در حوزه آموزش و پرورش به ویژه در فرآیند یاددهی و یادگیري مطرح شده است.

دانلود بسته سوالات

با کلیک روی دکمه زیر لینک دانلود بسته نمونه سوالات ضمن خدمت یاددهی و یادگیری  را بعد از مرحله پرداخت میتوانید مشاهده کنید . نسخه ای هم به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

7000 تومان – خرید