سوالات آزمون ضمن خدمت مدیریت مدرسه مشارکتی در مدرسه

سوالات ضمن خدمت مدیریت مشارکتی

دوره مدیریت مشارکتی مدرسه یکی از دوره های آموزشی اختصاصی مدیران مدارس میباشد که توسط موسسات آموزشی مختلف از جمله مرآت , رایادرس  برگزار میشود.

این مجموعه حاوی منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت مشارکتی در مدرسه استانهای مختلفی که آزمون در آنها برگزار شده یا در حال برگزاری میباشد بوده و هم سوالات موسسه مرآت و هم سوالات مدیریت مشارکتی رایادرس را دارد.

سوالات ضمن خدمت مدیریت مشارکتی

بطور کلی همه همکارانی که قصد تصدی گری پست مدیریت مدرسه را دارند علاوه بر شرکت و قبولی در آزمون انتصاب مدیران مدارس نیاز دارند آزمون های 78 ساعته اجباری را هم بگذرانند . بدین جهت همکاران ما در دپارتمان ضمن خدمت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت تمهیدات ویژه ای را برای پوشش به موقع , دقیق و البته سریع این آزمون ها بکنند.

آخرین سوالات اضافه شده در 24 خرداد 1402

از همین رو پکیجی اختصاصی حاوی منابع آزمون و نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت مشارکتی در مدرسه  را تدارک دیده ایم . این بسته ویژه علاوه بر داشتن صدها نمونه سوال با توجه به تغییرات احتمالی و سبک طرح سوال در موسسات مختلف سوالات مختص موسسات رایادرس , سوالات ضمن خدمت مدیریت مشارکتی در مدرسه موسسه مرآت را در اسانهای مختلف پوشش داده و در بسته های زیپ شده جداگانه ای برای دانلود قرار داده ایم.

جزئیات موارد دانلودی مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت مشارکتی در مدرسه

در این مجموعه بسیار کامل 4 فایل جداگانه و در فرمت زیپ شده قابل دانلود میباشد. هر یک از موارد زیر در بسته های زیپ شده و جداگانه گنجانده شده است تا هم به لحاظ طبقه بندی مشکلی برای استفاده نداشته باشد و هم اگر کسی نیازی به سوالات موسسات دیگر ندارد آنها را دانلود نکند.

موارد قابل دانلود:

بسته زیپ شده حاوی منابع دوره مدیریت مشارکتی مدرسه برای 3 موسسه مذکور

سوالات آزمون مدیریت مشارکتی مدرسه موسسه مرآت بصورت پوشه زیپ شده

نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت مدیریت مشارکتی در مدرسه در استانهای مختلفی که آزمون برگزار شده یا در حال برگزاری میباشد

دانلود سوالات موسسه رایادرس برای دوره مدیریت مشارکتی

دانلـــــــــــــــود کنید

برای دانلود لازم است روی دکمه خرید و دانلود کلیک کرده و به محض تکمیل فرایند پرداخت مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت مشارکتی در مدرسه برای موسسات رایادرس, مرآت  را دریافت کنید.

7000 تومان – خرید

دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت مدیریت مشارکتی مدرسه موسسه مرآت , رایادرس

 

7000 تومان – خرید