بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمتات امتحانی پایه اول ابتدایی به صورت ماهانه و هفتگی برای تمامی دروس

نمونه سوالات پایه اول

سوالات ماهانه اول ابتدایی

نمونه سوالات ماهانه اول ابتدایی ، بانکی از نمونه سوالات تمامی دروس اول ابتدایی به صورت هفتگی و ماهانه برای معلمان پایه اول ابتدایی

بانک نمونه سوال ضمن خدمت و استخدامی با گردآوری نمونه سوالات امتحانی پایه اول ابتدایی هفتگی و ماهانه برای استفاده  آموزگاران  پایه اول دبستان اقدام به آرشیوی کامل و مرتب در این زمینه نموده است. این مجموعه شامل بیش از صد صفحه نمونه سوال متفاوت و متنوع با طراحی زیبا و جذاب  از تمامی دروس اول ابتدایی می باشد.

آخرین بروز رسانی : دیماه 1402

این مجموعه شامل موارد زیر می­باشد:

  • نمونه سوالات امتحانی ماهانه درس ریاضی اول ابتدایی

  • نمونه سوالات امتحانی ماهانه درس فارسی اول ابتدایی

  • نمونه سوالات امتحانی ماهانه درس علوم اول ابتدایی

  • نمونه سوال امتحانی ماهانه درس املا اول ابتدایی

  • نمونه سوالات به صورت هفتگی

  • نمونه سوالات بصورت ماهانه

با انتخاب این مجموعه دانش آموزان و معلمان در پایه اول دبستان بی نیاز از استفاده هر گونه بانک تست و نمونه سوال هستند چرا که قوی ترین مجموعه نمونه سوال به تفکیک هفته،ماه،سال در این مجموعه بی نظیر تهیه گردیده است.در بانک نمونه سوال ضمن خدمت و استخدامی علاوه بر نمونه سوالات ماهانه پایه اول ابتدایی که به صورت هفتگی و ماهانه است.سایر اقدامات پژوهشی نیز انجام می پذیرد.شما می توانید با مراجعه به سایر دسته بندی ها کلیه فایل های مورد نیاز خود را از بانک نمونه سوال ضمن خدمت و استخدامی تهیه نمایید.

دریافت نمونه سوالات امتحانی پایه اول ابتدایی بلافاصله بعد از پرداخت مقدور می باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید.

 

 

20000 تومان – خرید