نمونه سوالات ضمن خدمت بدو انتصاب مدیران مدارس

سوالات و منابع دوره ضمن خدمت انتصاب مدیران

سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس

سایت تخصصی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمتات ضمن خدمت فرهنگیان کاملترین مجموعه منابع آموزشی و نمونه سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس بوده و برای آزمون مدیران مدارس سال 1402 هم همچون سالهای گذشته در کنار شماست.

این مجموعه منطبق با طرح انتصاب مدیران مدارس برای سال تحصیلی 1402-1403 بروزرسانی شده و اگر هنگام دریافت و خرید ایمیل صحیح و در دسترس ثبت نمایید جدیدترین موارد اضافه شده را به فاصله کمی بعد از بارگذاری در سایت دریافت خواهید کرد.

بروزرسانی  شد .24 تیرماه 1402.. موفق باشید

سوالات آزمون انتصاب مدیران مدارس 1402

بروزرسانی  ویژه : برای آزمون 1402  


دانلود پکیج کامل آزمون انتصاب مدیران مدارس

دانلود پکیج کامل شما را از تهیه سایر پکیج ها بینیاز میکند و حاوی سوالات کلیه آیتم های آزمون انتصاب مدیران مدارس میباشد.

25000 تومان – خرید

دانلود سوالات تعالی مدیریت مدرسه

با کلیک روی دکمه خرید زیر میتوانید صرفا سوالات آزمون تعالی مدیریت مدرسه را به همراه تعدادی از منابع و سوالات آیتم های دیگر دانلود نمایید.

6000 تومان – خرید

دانلود سوالات آزمون برنامه تدبیر 1402

اگر صرفا قصد خرید سوالات آزمون برنامه تدبیر را دارید روی دکمه زیر کلیک کنید .

18000 تومان – خرید

محتویات و حجم فایل های دانلودی آزمون انتصــــــــــــــــــــــاب مدیـــــــران مـــــــــــدارس

حجم بیش از 130 مگابایت در قالب 47 فایل پی دی اف و 8 فایل ورد را را به همراه تعدادی از سوالات مصاحبه انتصاب مدیران مدارس آماده سازی کرده و برای دانلود در اختیار همکاران گرامی قرار داده است.

مدیریت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت شخصا کیفیت این مجموعه دانلودی  را تضمین میکند, که هر آنچه شما در باره آزمون مدیران سال 1400 نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار میدهد .

25000 تومان – خرید

بروزرسانی شد

برای دریافت از دکمه حرید فوق استفاده کنید .

سوالات آزمون ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس

لطفا توجه داشته باشید به خاطر کاهش ترافیک سرور هر فایلی را یکبار دانلود کنید . اگر در طی روزهای آتی فایل جدیدی به این مجموعه اضافه کنیم قطعا برای تک تک خریداران مجموعه سوالات آزمون انتصاب مدیران مدارس ارسال خواهد شد . این دینی است بر گردن ما و مطمئن باشید هر گونه آپدیتی را ارسال خواهیم کرد.

سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس 1402

تعداد نمونه سوالات ضمن خدمت بدو انتخاب مدیران و منابع آموزشی این مجموعه بسیار کامل بوده و شما را از مراجعه به منابع دیگر قطعا بی نیاز میکند.

عناوین و سرفصل ها

پکیج بینظیر و کامل منابع و سوالات آزمون مدیران مدارس ویژه سال 1402

این مجموعه بسیار کامل ویژه آزمون مدیران 1402 میباشد . و تقریبا هر آنچه برا قبولی در آزمون انتصاب مدیران مدارس نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار میدهد . اععم از سوال واقعی آزمون مدیران در سال های قبل , سوال و منابع آموزشی کامل از سند تحول , آیین نامه اجرایی مدارس, اصول و فنون مشاوره, نظارت بالینی ( نظارت آموزشی کلاس ) آیین نامه مالی مدارس , و.. میتواند تمام نیازهای متقاضیان شرکت در آزمون طرح انتصاب مدیران را برآورده سازد.

بروزرسانی  : مرداد 1402

اطلاعیه :  یک فایل زیپ شده با حجم 12 مگابایت حاوی سوالات آزمون های مشابه + 25 سوال اصلی آزمون انتخاب مدیران مدارس و سوالات طرح تدبیر مدیران مدارس ابتدایی به این مجموعه دانلودی اضافه گردید . نهایتا تا آخر وقت هشتم خرداد این بسته بروزرسانی برای همه خریداران  ارسال خواهد شد.

چند نکته : ویژه آزمون مدیران 1402

الف : چون این پکیج همزمان با اولین دوره برگزاری آزمون مدیران در سال 98 راه اندازی شده داخل متن معرفی محصول ممکن است مطالبی که به ظاهر مربوط به سالهای قبل هستند مانده باشد . و دقت داشته باشید که پکیج دانلودی مرتبا بروز شده ویژه 1402

بروزرسانی  شد 

سوالات مصاحبه آزمون انتصاب و انتخاب مدیران مدارس

پذیرفته شدگان مرحله اول  باید در مصاحبه شرکت کنند . ما برای رفاه حال همکاران متناسب با سرفصل های مهم آزمون مصاحبه تخصصی انتخاب مدیران مدارس تعدادی از سوالات مصاحبه انتخاب مدیران مدارس را گردآوری کرده و در این بسته گنجانده ایم . این بروزرسانی  در  این بسته اعمال شد و افرادی که قبلا این مجموعه را خریده اند براحتی میتوانند از راه ارتباط با تیم پشتیبانی سایت سوالات مصاحبه انتصاب مدیران مدارس را دریافت نمایند.

تاریخ بروزرسانی و افزودن سوالات و منابع جدید ویژه 1402

یک فایل پی دی اف رایگان حاوی نمونه سوالات آیتم های 10 گانه آزمون انتصاب مدیران اضافه شد . سعی میکنیم از طریق ایمیل برای همه بقرستیم . برای دریافت سریعتر از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام دهید.

این مجموعه در راردیبهشت 1402 بروز رسانی شد و 8 فایل جدید در 2 پکیج زیپ شده حاوی نمونه سوالات آزمون مدیران در مجموع حاوی 990 سوال جدید با جواب به همراه منابع اضافه شد.

سوالات و منابع اصول و فنون راهنمایی و مشاوره تحصیلی  ویژه آزمون مدیران 1402

سوالات آیین نامه اجرایی مدارس اضافه شد

سوالات رسیدگی به تخلفات اداری اضافه شد

نمونه سوالات برنامه درس ملی

نمونه سوالات سند تحول بنیادین و مبانی نظری تحول بنیادین

نمونه سوالات دستورالعمل مالی مدارس

سوالات واقعی سال های قبل انتصاب مدیران – سراسری و استان تهران و البرز

نمونه سوالات ضمن خدمت تعالی مدیریت مدرسه

محتوا + نمونه سوال نظارت آموزشی کلاس درس محور- نظارت بالینی دکتر عبداللهی برای آزمون مدیران مدارس

سوالات برنامه تدبیر برای آزمون مدیران مدارس ابتدایی

برای دانلود کاملترین مجموعه سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس 1402 روی لینک زیر کلیک کنید

25000 تومان – خرید

نمونه سوالات انتصاب مدیران مدارس حاوی موارد زیر میباشد.

این بسته ویژه آزمون مدیران در سال 1402 حاوی کلیه منابع آزمون اعلام شده به همراه تعداد زیادی نمونه سوال به تفکیک هر منبع و سوالات واقعی آزمون های برگزار شده در سال 1402 میباشد .  در مجموع این بسته بیش از 135 مگابایت حجم دارد . از اینرو خواهشمندیم به علت کاهش فشار روی سرور از دانلود مجدد مواردی که دانلود کرده ایده خودداری نمایید.

مجموعه بسیار کامل سوالات و منابع آزمون ضمن خدمت انتصاب مدیران در مجموع حاوی بیش از 800 نمونه سوال ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس و سوالات آزمون واقعی برگزار شده در سالهای قبل  میباشد. برای دریافت کردن این بسته هم میتوانید بصورت آنلاین مراحل مرتبط با پرداخت اینترنتی را طی کرده و دانلود کنید و هم میتوانید از طریق واتس آپ یا تلگرام با ما تماس گرفته و فایل را دریافت کنید .

مهمترین فایل های نمونه سوال و جزوات آموزشی برای آزمون مدیران مدارس در این بسته

سوالات اصول و فنون مشاوره تحصیلی  دکتر صافی به همراه فایل کم حجم منبع

سوالات نظارت آموزشی کلاس درس محور دکتر عبداللهی به همراه فایل کم حجم منبع

سوالات منابع نظری تحول بنیادین

5 فایل حاوی 390 نمونه سوال ضمن خدمت انتخاب مدیران مدارس – آزمون واقعی اضافه شد 

در آخرین بروزرسانی هم تعداد ۷۹ نمونه سوال ضمن خدمت انتصاب مدیران به این بسته دانلودی اضافه گردید.

جزوه آموزشی به همراه ۱۰۰ سوال از آزمون سند تحول بنیادین

جزوه آموزشی همراه  با ۱۰۰ سوال  از آزمون برنامه درسی ملی

چزوه آموزشی همراه با ۱۵۰ سوال  از آزمون آیین نامه اجرایی ویژه مدیران و معاونین

تعداد ۱۰۰ نمونه سوال   از آزمون قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری با جواب

۵-نمونه سوالات شماره ۵ با ۳۵ سوال  همراه با جواب

۶-نسخه پی دی اف کتاب کار تعالی مدیریت مدرسه  با ۹۶ صفحه

۷-نظارت و راهنمایی آموزشی معلمان با ۱۹ صفحه

۸-پودمان امور ادارى و مالى با ۱۵۲ صفحه

۹-نحوه تنظیم اسناد و دفاتر مالی مدارس

۱۰: محتوای آموزشی ویژه مدیران و معاونین مدارس برای شرکت در آزمونهای آنلاین

25000 تومان – خرید

جزئیات مجموعه سوالات و منابع ضمن خدمت انتخاب مدیران و شرایط دریافت آپدیت های دوره ای

این مجموعه بسیار کامل در 8 فایل زیپ شده جمعا با حجم ۸۰ مگابایت را میتوانید بعد از مرحله پرداخت دانلود نمایید . اگر در دانلود مجموعه کامل منابع آموزشی و نمونه سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس با مشکلی مواجه شدید میتوانید در واتساپ یا تلگرام ما را در جریان قرار دهید.

مجموعه ای ویژه و استثنایی حاوی نمونه سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس مشتمل بر سوالات اصلی برگزارشده تهران و البرز+ محتوا کامل و سوالات کامل برای تک تک آیتم های موثر در آزمون مدیران سال 1400 را از بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت دانلود کنید.

نکته : تا زمان برگزاری آزمون ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس پایان کامل آزمون ضمن خدمت انتصاب مدیران هرگونه آپدیت های دوره ای و بروزرسانی این فایل از طریق ایمیل بصورت رایگان برای کلیه خریداران این مجموعه ارسال خواهد شد.

راهنمای دانلود سوالات بدو انتصاب مدیران مدارس

برای دانلود منابع و سوالات ضمن خدمت بدو انتصاب مدیران از دکمه زیر استفاده نمایید  بعد از ورود به مرکز دانلود منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت فرهنگیان مرحله پرداخت بصورت اتوماتیک به صفحه دانلود هدایت خواهید شد و لینک های دانلود ( 10 فایل ) قابل مشاهده خواهد بود . سعی کنید از ایمیل درستی هنگام خرید استفاده نمایید تا بروزرسانی ها در اسرع وقت بدستتان برسد . اگر هم ایمیل درست ندارید مشکلی نیست بعد از خرید و دانلود برای دریافت بروزرسانی ها از طریق تلگرام یا واتساپ با شماره ۰۹۳۳۲۹۷۸۸۵۸ در ارتباط باشید.

بعد از مرحله پرداخت به صفحه دانلود سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس هدایت میشوید …. ۸ فایل اول از بالا را اگر دانلود کنید و بلد باشین اونا را از حالت زیپ شده دربیارین لازم نیست دیگه فایل های بعدی را دانلود کنید .. ولی اگر با نرم افزار زیپ آشنا نیستید 29 فایل پی دی اف , ۶ فایل ورد , یک پاورپوینت اسلاید و یک۱ فایل تصویری را میتوانید دانلود کنید که استفاده از آنها راحتر تر میباشد .

25000 تومان – خرید

به همراه جزوه و سوالات تستی آزمون های ده گانه برای متقاضیان تصدی پست مدیریت مدارس

با توجه به اعلام لیست دوره های اجباری : آزمون های ده گانه برای متقاضیان پست مدیریت مدارس مانند رهبری آموزشی , مدیریت ارتباطات, نوآوری و کارآفرینی, شاداب سازی مدرسه و …. و با احساس نیازی که همکاران برای این مجموعه ها داشتند چند فایل زیپ شده حاوی سوالات آزمون های برگزار شده و در حال برگذاری دوره های اجباری که از سوی موسسات مرآت , رایا درس , عصر اندیشه و … برگزار میشوند به این مجموعه دانلودی جزوه و سوالات تستی ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس اضافه گردید . که البته در عناوین دانلود ذکر شده اند تا اگر کسی نیاز نداشت آنها را دانلود نکند.

بعد از دانلود توجه کنید که سوالات پوشه زیپ شده بنام modiran-soal را با دقت کاملی مطالعه کرده و پاسخ سوالات آن را حتما فرا بگیرید . بر حسب تجربه 2 سال فعالیت در زمینه منابع آزمون های ضمن خدمت ما احتمال طرح سوالاتی مشابه این نمونه ها را در آزمون زیاد میدانیم. با توجه به تایم کم باقی مانده تا آزمون اگر فقط سوالات را میخواهید پوشه اوئل از بالا را دانلود کنید کافیه و داخل پوشه برای همه آیتم ها طبقه بندی شده سوال وجود دارد.

دانلود رایگان

تعدادی از سوالات آزمون های 10 گانه اجباری مرآت, رایادرس و عصر اندیشه برای متقاضیان تصدی پست مدیریت مدارس هم به این پکیج اضافه شد.

اطلاعیه ویژه شماره یک در خصوص دانلود و استفاده از مجموعه نمونه سوال انتصاب و انتخاب مدیران مدارس از سایت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت

یک سری نمونه سوال  تستی رایگان برای آزمون بدو انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در فرمت قابل ویرایش word

فایل pdf سوالات آزمون مدیریت مدارس و آزمون های 10 گانه

قبولی در آزمون ها با حداکثر نمره و کمترین زمان مطالعه هدف ماست از ارائه بانک جزوه و سوالات تستی و تشریحی

برای دانلود کاملترین پکیج نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس + جزوه و سوالات تستی دکمه خرید و دانلود را لمس نمایید.

25000 تومان – خرید

فرمت کلی فایل های نمونه سوال آزمون مدیران مدارس و سایر سوالات تنظیم شده توسط دپارتمان ضمن خدمت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت

پیش نمایش صفحه دانلود بانک منابع انتخاب و انتصاب مدیران

اگر قبلا خرید اینترنتی انجام نداده اید این تصویر را با دقت مشاهده کنید.

راهنمای دانلود جزوه و سوالات تستی آزمون ضمن خدمت بدو انتخاب و انتصاب مدیران

حالا میتوانید برای شروع فرایند خرید و دانلود بانک کامل منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت انتخاب و انتصاب مدیران 99 روی دکمه زیر کلیک کنید.

25000 تومان – خرید

 پکیج دانلودی مرتبا بروز شده ویژه 1402

بروزرسانی  شد

دانلود از پژوهش سرای فرهنگیان

25000 تومان – خرید