نمونه سوال مرحله چهارم ضمن خدمت پرتو عبادت

نمونه سوالات مرحله چهارم ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

این بسته شامل 172 نمونه سوال ویژه مرحله چهارم ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت , منابع ویژه این مرحله صفحات 244 تا انتهای  کتاب طهارت روح و فایل راهنمای طرح سوال برای این مرحله میباشد.

سوالات آزمون واقعی 6 تیر حداکثر تا ساعت 17 همان روز برای خریداران این بسته ایمیل خواهد شد.

متاسفانه در طول مراحل قبل دوستانی بودند که حاصل زحمات ما را به نام خودشان تسخیر کردند و در طول ماه رمضان که باید معنویات را بیشتر از قبل مد نظر قرار داد این دوستان کم لطفی بزرگی را در حق نیروهای زحمت کش ما روا داشتند .

از همین رو نمونه سوالات طرح شده برای مرحله چهارم ضمن خدمت پرتو عبادت را تا امروز ( سوم تیر ) روی سایت منتشر نکردیم و برای خریداران بصورت دستی ایمیل کردیم .

از ساعت 18 سوم تیر 172 نمونه سوال را در این بسته آپلود شده و همکارانی که این بسته را تهیه میکنند میتوانند بصورت مستقیم و در لحظه خرید آن را دانلود نمایند.

سوالات آزمون واقعی مرحله چهارم پرتو عبادت

به محض شروع آزمون مرحله چهارم در اولین ساعات سوالات آزمون اصلی هم به این بسته اضافه شده و برای خریداران بسته ارسال خواهد شد.

سوالات آزمون امروز – 6 تیر

70 سوال آزمون واقعی امروز 6 تیر ساعت 17 صبح اضافه شد … 4 نفر دیگه از همکاران ما تا ساعات آتی آزمون داده و تصاویر سوالات را برایمان ارسال خواهند کرد . در تلاشیم حداکثر تا ساعت 13 20 الی 30 سوال دیگه هم از آزمون امروز آماده کرده و اضافه کنیم .

خریداران این بسته ( امروز و روزهای قبل ) نیازی به خرید مجدد ندارند و ساعت 18 تا 20 ایمیلشان را چک کرده و سوالات را در ایمیلشان دریافت کنند.

نکته : تمام سوالات آزمونهای واقعی مراحل یک + جبرانی مرحله یک – دو  و 3 هم در این بسته موجود است.

برای خریداران بسته سوالات مرحله چهارم ارسال شد.  ساعت 20

ایمیلتان را چک کنید

 

 

5000 تومان
خرید

دیدگاهتان را بنویسید