اقدام پژوهی معلم چهارم دوره دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموزم را برطرف نمایم

اقدام پژوهی معلم چهارم دوره دبستان

اقدام پژوهی معلم چهارم دوره دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموزم را برطرف نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معلم چهارم دوره دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموزم را برطرف نمایم

بانک نمونه سوال ضمن خدمت و استخدامی تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

درآموزش و پرورش معلم نقش یاد دهنده ودانش آموزنقش یاد گیرنده(متعلم) رادارد. در این راه تعیم وتعلم مشکلات فراوانی بر سر راه وجود دارد که با همکاری معلم ومتعلم باید برطرف گردد تا امر آموزش به سهولت انجام گیرد.

از مشکلات عدیده ای که در دانش آموزان وجود دارد می توان غیبت های بیش از حد دانش آموز، بیش فعالی دانش آموز ، حواس پرتی و عدم توجه به درس ، اضطراب واسترس ، انزوا طلبی وافسردگی و… می باشد.

از میان این مشکلات انزواطلبی وافسردگی درمیان برخی از دانش آموزان وجود دارد. انزواطلبی وافسردگی عارضه ای است که باعث می شود کودک و نوجوان از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری می کندو این کودکانو نوجوانان نوعأ با تقلیل یافتن علایق ذهنی و عاطفی نسبت به اطرافیان خود از داشتن دوست نزدیک و صمیمی محرومند..

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم چهارم دوره دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  افسردگی

پیشگفتار در رابطه با  افسردگی 

مقدمه  موضوع در رابطه با افسردگی 

شناسایی مسئله در رابطه با  افسردگی 

توصیف وضع موجود

اینجانب …………………..دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در پایه … آموزشگاه …. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام فاطمه  در رابطه با افسردگی وی شدم . او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند.درزنگ ورزش با دیگر دانش آموزان بازی نمی کند وتنها در گوشه ای از مدرسه می ایستد وبه آنها نگاه می کند. در زنگ های تفریح بارها وبارها مشاهده شده که فقط در گوشه ای می ایستد و یا نشسته و سنگ های در دستش را به هم می کوبد.تابحال دیده نشده با دانش آموز دیگری در حال گفت وگووقدم ردن باشد.در کلاس ازحق خود دفاع نمی کند و فقط  سرش را پایین می اندارد. بنا بر این لازم بود که روی مشکل وی و راهکار های برطرف نمودن این مشکل به طور جدی کار شود.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  افسردگی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با افسردگی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  افسردگی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با افسردگی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  افسردگی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با افسردگی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با افسردگی 

نتیجه گیری در رابطه با افسردگی

پیشنهادات در رابطه با افسردگی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با افسردگی 

برای دانلود اقدام پژوهی معلم چهارم دوره دبستان و دریافت اقدام پژوهی معلم ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

15000 تومان – خرید