دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی : پکیج طلایی

سوالات ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی

بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت بصورت اختصاصی با گردآوری مجموعه کاملی از نمونه سوالات ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی , منابع آموزشی و سوالات اصلی آزمون ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی تلاش دارد همچون سالهای گذشته به رسالت خود در جهت کمک به همکاران گرامی برای دسترسی سریعتر و دقیق تر به منابع معتبر آموزشی و دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی کمک کند.

در تاریخ 29 آذر برای آزمون اول بروزرسانی شد

امید داریم همچون گذشته ما را امین و مورد اعتماد خود دانسته و بتوانیم به شایستگی به نیازهای پژوهشی و آموزشی شما پاسخ دهیم.

اگر قصد دانلود این پکیج بسیار کامل حاوی منابع و سوالات آزمون ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی روی دکمه دانلود کلیک کنیــــد.

مختصری در باره دوره ارزشیابی آموزشی

ثبت نام دوره 24 ساعته ضمن خدمت برخط یا آنلاین ارزشیابی آموزشی با کد 91400713 از 9 آذر ماه شروع شده و ثبت نام در این دوره برای کلیه همکاران شاغل در مقاطع ابتدایی , متوسطه اول و متوسطه دوم از سراسر کشور امکان پذیر است.

در همین صفحه زمانبندی آزمون ها و سوالات اصلی آزمون های برگزار شده سال 98 را بروز خواهیم کرد . و تفاوتی ندارد شما پکیج نمونه سوالات ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی امروز تهیه کنید یا یکماه بعد . تا پایان آزمونهای اصلی و جبرانی سوالات بروز شده برای شما ارسال خواهد شد.

زمانبندی آزمونها

آزمون اول دوره ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی از 28 آذر ماه تا اول دی از محتوای منتشر شده برای جلسات 1 تا چهارم میباشد

هم اکنون این پکیج حاوی فایل کامل محتوای متنی و سوالات آزمون اول ارزشیابی آموزشی میباشد.

سوالات آزمون بصورت روزانه بروز میشوند و هر آنچه بدستمان رسیده باشد را در اسرع وقت به پکیج اضافه میکنیم.

 

نحوه دریافت بسته سوالات و بروزرسانی ها

جهت دریافت پکیج و بسته طلایی سوالات ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید . لینک های دریافت بعد از اتمام پروسه پرداخت نمایش داده میشوند. بروزرسانی ها متعاقبا برای همه خریداران در دسترس خواهند بود.

در این پکیج یک کد تخفیف 100 درصدی نیز فعال است که با استفاده از آن تا پایان مراحل آزمون و ازمون های جبرانی احتمالی هر زمان خواستید مجددا این پکیج و بروزرسانی ها را دریافت نمایید .

برای دریافت این بسته روی دکمه زیر کلیک کنید.

5000 تومان – خرید
5000 تومان – خرید