دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1403 با جواب + نت برداری منابع

سوالات استخدام آموزگار ابتدایی 1403

مجموعه ای منحصربفرد و اختصاصی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت حاوی سوالات استخدام آموزگار ابتدایی 1403 + منابع + سوالات آزمونهای قبلی را به گونه ای که تهیه کرده ایم که میتوانیم با اطمینان زیادی ادعا کنیم پکیجی ویژه و استثنایی را تقدیمتان میکنیم. سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1402 بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت تفاوت های ویژه ای با هر آنچه شما در اینترنت برای این آزمون پیدا کنید دارد و آن هم داشتن یک فایل نت برداری شده از منابع آزمون هست که فقط با مطالعه این فایل نت برداری منابع آزمون استخدام آموزگار ابتدایی قادر خواهید بود بیش از نیمی از سوالات آزمون را جواب دهید .

700 سوال ویژه با جواب ویژه هفته اخر قبل آزمون اضافه شد .

700 سوال ویژه با جواب ویژه هفته اخر قبل آزمون اضافه شد . از هر 3 حیطع عمومی , اختصاصی و تخصصی

خرید و دانلود مجموعه سوالات و نت برداری منابع ویژه آزمون اسفند 1402

برای دریافت مجموعه سوالات و منابع نت برداری شده ویژه آزمون 1402-1403 روی دکمه خرید زیر کلیک و مراحل پرداخت را تکمیل کرده و بلافاصله دانلود کنید . تیم پشتیبانی آماده پاسخ به سوالات و مشکلات احتمالی شما در موقع خرید و دانلود میباشد.

40000 تومان – خرید



با دانلود این مجموعه سوالات یک گام جلوتر از دیگران باشید

با توجه به کمبود نیروی انسانی بخصوص در بخش آموزش ابتدایی انتظار داریم بزودی دوره جدیدی از جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش را شاهد باشیم  و با توجه به آخرین آزمونی که برای جذب نیروی انسانی در پست سازمانی معلم دوره ابتدایی در سال 1402 برگزار شد میتوان متوجه شد که  اینبار تفاوت های زیادی چه از نظر ساختار و چه از نظر محتوا و منابع با آزمون های برگزار شده قبلی داشت و به نظر میرسد اینبار سیاستگذاران آموزش و پرورش سعی دارند ساختارهای قبلی جذب نیروی انسانی را اصلاح کنند و البته همچنان جایگاه فاکتور عشق به تدریس در جذب نیروی انسانی مغفول مانده است.

بیش از 800 نکته و نت برداری از منابع آزمون جذب آموزگار و معلم دوره ابتدایی

توجه : با تلاش های بسیار بیش از 800 نکته و نت برداری از منابع آزمون در قالب یک فایل pdf تهیه کرده ایم و با مطالعه آن و سپس مرور سوالات سالهای قبل متوجه خواهید شد که این مجموعه نت ها بیش از 60 درصد سوالات سالهای قبل را پوشش میدهند و اگر فقط همین فایل را درست بخوانید موفقیت کاملا در دسترس شماست.

سوالات استخدام آموزگار ابتدایی - بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت با دانلود این مجموعه سوالات یک گام جلوتر از دیگران باشید

دانلود سوالات استخدام آموزگار ابتدایی با جواب

همراه با بیش از 800 نکته و نت برداری از منابع آزمون جذب آموزگار و معلم دوره ابتدایی

700 سوال ویژه با جواب ویژه هفته اخر قبل آزمون اضافه شد .

40000 تومان – خرید

سوالات استخدام آموزگار ابتدایی با جواب

با توجه به سالیان زیادی که مجموعه ما با فرهنگیان سروکار دارد اینبار میتوانیم ادعا کنیم با اختلاف زیادی نسبت به سایر منابع نمونه سوال استخدام آموزگار ابتدایی توانسته ایم سوالاتی و منابعی در یک پکیج جمع و جور گرد هم آوریم تا کسانی که قصد شرکت در آزمون استخدام آموزگار ابتدایی 1403 را دارند با توجه به زمان خیلی کمی که در اختیار دارند بتوانند با استفاده از این پکیج نتیجه لازمه را گرفته و در گام نخست این آزمون استخدامی موفق شوند.

سوالات و منابع حیطه تخصصی استخدام آموزگار ابتدایی 1403 سوالات و منابع حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403 سوالات و منابع نت برداری شده حیطه اختصاصی آزمون 1403 استخدام آموزگار ابتدایی

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی با جواب

این مجموعه دانلودی سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی با جواب حاوی سوالات آزمون های برگزار شده تا سال 1402  در آموزش و پرورش در گروه آموزگار ابتدایی با جواب بصورت ویژه برای آزمون سال 1403 بروزرسانی شده و پکیج بینظیری میباشد که قطعا میتواند در فرصت باقیمانده تا زمان آزمون به شما در جهت موفقیت در آن کمک کند.

فقط بعد از دانلود متوجه تفاوت ها خواهید شد //////  هر آنچه نیاز است در این پکیج بصورت طبقه بندی شده و اولویت بندی شده گنجانده شده است و یکماهه میشود خیلی کارها کرد اگر گام های پر تلاشتان را در مسیر درستی بکار گیرید.

این مجموعه علاوه بر بسته ویژه انک نمونه سوال حاوی سوالات آزمون استخدامی سال های قبلی هم میباشد.

توصیه میشود اولیت خواندن را فقط روی بسته ویژه بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت بگذارید.

700 سوال ویژه با جواب ویژه هفته اخر قبل آزمون اضافه شد . از هر 3 حیطع عمومی , اختصاصی و تخصصی

40000 تومان – خرید

جایگاه استخدامی آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش همواره در ادوار گذشته آزمون های استخدامی به لحاظ تعداد گزینش و درجه اهمیت بالایی داشته و با توجه به همین مساله تعداد افرادی که برای قبولی در این پست رقابت میکنند هم به همان نسبت بالا میباشد . به همین جهت همکاران ما در دپارتمان آزمون های استخدامی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت سعی کرده اند نهایت دقت و حستسیت را در گردآوری و طبقه بندی نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش معطوف کنند. نتیجه زحمات همکاران ما تهیه بسته ای بسیار کاربردی میباشد که براحتی میتواند شانس قبولی افرادی که آن را مطالعه میکنند را بالاتر ببرد.

با دانلود این مجموعه سوالات یک گام جلوتر از دیگران باشید

این مجموعه همراه با بیش از 800 نکته و نت برداری از منابع آزمون استخدام آموزگار دوره ابتدایی راه را برای جذب شما هموار میکند …

در همکاری با بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت آموزش و پرورش موفق به گردآوری یک مجموعه کامل منابع و  نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403 آموزش و پرورش برای پست استخدامی آموزگار ابتدایی شدیم .. این بسته بسیار کامل علاوه بر دارا بودن سوالات تخصصی استخدام آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش شامل سوالات عمومی , هوش , ریاضی و زبان هم میباشد و همه سوالاتی که در آزمونهای برگزار شده آموزش و پرورش طرح شده است را میتوانید در این مجموعه بیابید.

با دانلود دانلود سوالات استخدام آموزگار ابتدایی با پاسخنامه یک گام جلوتر از دیگران باشید

با دانلود این مجموعه سوالات یک گام جلوتر از دیگران باشید

 

700 سوال ویژه با جواب ویژه هفته اخر قبل آزمون اضافه شد . از هر 3 حیطع عمومی , اختصاصی و تخصصی

40000 تومان – خرید

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزگار دوره ابتدایی 1403

تا قبل از سال 98 با جمع اوری دفترچه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزگار ابتدایی 1403 در 6 دوره گذشته علاوه بر اینکه این دفترچه ها را تمام و کمال در فرمت فایل های پی دی اف و با جواب در یک بسته برای دانلود گنجانده ایم بلکه با استفاده از نرم افزار تخصصی که به همین منظور طراحی کرده ایم این سوالات را روی هم همپوشانی کرده و لیستی از سوالات پرتکرار را با ذکر تعداد تکرار و نحوه های طرح سوال در یک فایل ویژه تهیه کرده ایم که این قطعا مهمترین وجه تمایز بسته دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت میباشد.

مجموعه سوالات تخصصی

لیست بسته دانلودی شماره 1 حاوی مجموعه سوالات تخصصی استخدام آموزگار ابتدایی به شرح ذیل میباشند:

۲۰۰ سوال روشها و فنون تدریس همراه با پاسخنامه

۲۰۰ سوال روانشناسی تربیتی همراه با پاسخنامه

۲۰۰ سوال سنجش و ارزیابی همراه با پاسخنامه

۲۰۰ سوال تعلیم و تربیت همراه با پاسخنامه

۲۰۰ سوال تکنولوژی آموزش همراه با پاسخنامه

+عین دفترچه سوالات تخصصی سال 89 استخدام آموزگار دوره ابتدایی

سوالات عمومی استخدام آموزگار دوره ابتدایی

مجموعه سوالات عمومی استخدام آموزگار ابتدایی در آموز و پرورش به شرح زیر میباشند.

۳۴۵ سوال زبان و ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه

۳۲۵ سوال احکام و معارف اسلامی همراه با پاسخنامه

۲۸۵ سوال زبان انگلیسی همراه با پاسخنامه

۳۱۵ سوال کامپیوتر همراه با پاسخنامه

۲۶۵ سوال هوش و استعداد تحصیلی همراه با پاسخنامه

۳۲۵ سوال مسائل اجتماعی ، سیاسی و مبانی قانونی همراه با پاسخنامه

۴۵۰ سوال آمار و ریاضی همراه با پاسخنامه

دفترچه عمومی 5 دوره قبلی

دفترچه سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 با جواب

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال 1401 همراه با پاسخنامه

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال 1400 همراه با پاسخنامه

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال 99 همراه با پاسخنامه

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال 98 همراه با پاسخنامه

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال 97 همراه با پاسخنامه

دانلود سوالات

لینک دانلود بعد از مرحله پرداخت نمایش داده خواهد شد. 5 فایل مجزا بصورت زیپ شده  جمعا با حجم بیش از 80 مگابایت در این بسته موجود میباشند.

40000 تومان – خرید

جزئیات بسته دانلودی

 بسته دانلودی سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزگار ابتدایی شامل عین دفترچه سوالات سال 1401 و 1402 در بخش سوالات تخصصی و سالهای 99 و 98 و 97 در بخش عمومی می باشند.بهمراه پاسخنامه

بسته دانلودی ویژه دفترچه های عمومی و تخصصی سوالات استخدام آموزگار ابتدایی که حاوی فایل pdf عین دفترچه سوالات استخدامی (اسکن شده) تحویل داده شده در جلسات امتحانی سالهای قبل می باشند، و شما با مطالعه آنها میتوانید با شرایط طرح سوال در آزمون های ادوار گذشته آشنایی کافی پیدا کنید.

فایل ویژه بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت شامل لیست سوالات پرتکرار در ادوار گذشته با ذکر تعداد تکرار و انواع و اقسام طرح سوالات پرتکرار

سوالات استخدام آموزگار ابتدایی

بسته  دانلودی شماره 3 اصل دفترچه های آزمونهای برگزار شده توسط سازمان سنجش کشور از سال 93 تا 1402 بهمراه پاسخنامه-جدید

این بسته دانلودی شامل موارد زیر می باشد:

1-سوالات ریاضی و آمار بهمراه پاسخنامه
2- سوالات هوش و توانمندی ها عمومی بهمراه پاسخنامه
3- سوالات فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) بهمراه پاسخنامه
4-سوالات معارف اسلامی بهمراه پاسخنامه
5-سوالات زبان و ادبیات فارسی بهمراه پاسخنامه
6-سوالات زبان انگلیسی عمومی بهمراه پاسخنامه

40000 تومان – خرید

بسته دانلودی شماره 4 سوالات عقیدتی و سیاسی آموزش و پرورش شامل  ۱۵۰۰ عدد سوال :

۱۴۷۲ عدد نمونه سوال راجع به تمامی مسائل دینی و معارف،تاریخ صدر اسلام،کتاب شناسی اسلامی،افراد سیاسی کشور و معرفی آنها،مهم ترین سوالات جنگ تحمیلی،قانون اساسی،وصیت نامه امام خمینی و …
۴۰۰ صفحه جزوه عقیدتی استخدامی شامل احکام دین،مجلس خبرگان ره بری، مصاحبه  عقیدتی، سیاسی استخدامی،احکام مبطلات روزه و قضای روزه، مصاحبه عقیدتی استخدامی،شکیات و مبطلات نماز، مصاحبه عقیدتی سیاسی استخدامی،اختلاف نظر بین ولایت فقیه و مرجع تقلید، مصاحبه عقیدتی سیاسی استخدامی،شورای نگهبان، وظایف، اعضا، مصاحبه عقیدتی، سیاسی استخدامی،احکام و دستورات نماز جمعه،نماز آیات، نماز مسافر،مختصری در باب احکام جعاله،نکاتی در مورد نماز جمعه،نماز های مستحبی و واجب،شرایط و فروع ده گانه دین،زکات،کتابشناسی اسلامی و …

۱۰۰ عدد نمونه سوال عقیدتی مربوط به مفاهیم ولایت فقیه،تقلید،اجتهاد و مجتهد

سورپرایز : فایل ویژه سوالات محتمل آزمون 1403

قطعا مهمترین تفاوت میان بسته های دانلودی که از بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت دریافت میکنید فایلی است با عنوان

<<<<< پرشانس ترین سوالات در آزمون استخدامی امسال آموزگار ابتدایی در آموزش پرورش>>>>

هم در بسته سوالات عمومی و هم برای تک تک بسته های سوالات تخصصی رشته ها و پست های مختلف استخدامی این فایل پرشانس ترین سوالات برای طرح در آزمون امسال را تهیه کرده و گنجانده ایم .

700 سوال ویژه با جواب ویژه هفته اخر قبل آزمون اضافه شد . از هر 3 حیطع عمومی , اختصاصی و تخصصی

40000 تومان – خرید

فرآوری >>>> همپوشانی>>>> نتیجه گیــــری >>>> عصاره گیری

همپوشانی سوالات 8 دور استخدام در آموزش و پرورش و نتیجه گیری و عصاره گیری از آن طی فرایندی که در دپارتمان سوالات استخدامی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت به فرایند فرآوری معروف است باعث شده بتوانیم ادعا کنیم فایل هایی که با نام پرشانس ترین سوالات جهت طرح در آزمون امسال استخدامی آموزش و پرورش   و به محض پایان آزمون قصد داریم فایل های خودمان را بصورت عمومی منتشر کرده و تعداد اشتراکات با سوالات آمده در آزمون امسال را واکاوی و معرفی کنیم.

مجموعه سوالات فنون تدریس , ارزشیابی و عقیدتی شامل  2700 عدد سوال :

با تغییراتی که از سال 1402 در آزمون جذب نیرو پست سازمانی آموزگار مقطع ابتدایی شاهد بودیم تمرکز روی موضوعات تخصصی مانند فنون تدریس و ارزشیابی و… بوده است . در پک دانلودی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت استخدام آموزگار ابتدایی با جواب بیش از 2700 سوال فنون تدریس و ارزشیابی وجود دارد با جواب

قطعا نحوه مطالعه و  نحوه پاسخ دهی به سوالات فنون تدریس و ارزشیابی اهمیت بالایی در قبولی شما خواهد داشت داشته و دارند . لذا این نکته از دید نیروهای دپارتمان سوالات استخدامی آموزش و پرورش در بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت پنهان نمانده و تدارک ویژه ای را برای بالاتر بردن احتمال موفیت کاربران همیشه وفادار سایت انجام داده ایم که مهمترین اقدامات انجام شده در این مبحث عبارتند از :

تنظیم فایلی با حدود 200 سوال تحت نام محتمل ترین سوال ها

جمع آوری , همپوشانی و فرآوری بالغ بر 2۴۷۲ عدد نمونه سوال راجع به همه مسائل فنون تدریس , ارزشیابی , عقیدتی ,  دینی و معارف،مسائل سیاسی روز و طرح نمونه سوال در باره مسائل سیاسی روز , تاریخ صدر اسلام،کتاب شناسی اسلامی،افراد و شخصیت های سیاسی کشور و معرفی آنها،مهم ترین سوالات جنگ تحمیلی،قانون اساسی،وصیت نامه امام خمینی و …

گردآوری و طبقه بندی  ۴۰۰ صفحه جزوه عقیدتی استخدامی شامل احکام دین،مجلس خبرگان ره بری، مصاحبه عقیدتی، سیاسی استخدامی،احکام مبطلات روزه و قضای روزه، مصاحبه عقیدتی استخدامی،شکیات و مبطلات نماز، مصاحبه عقیدتی سیاسی استخدامی،اختلاف نظر بین ولایت فقیه و مرجع تقلید، مصاحبه عقیدتی سیاسی استخدامی،شورای نگهبان، وظایف، اعضا، مصاحبه عقیدتی، سیاسی استخدامی،احکام و دستورات نماز جمعه،نماز آیات، نماز مسافر،مختصری در باب احکام جعاله،نکاتی در مورد نماز جمعه،نماز های مستحبی و واجب،شرایط و فروع ده گانه دین،زکات،کتابشناسی اسلامی و …

۱۰۰ عدد نمونه سوال عقیدتی مربوط به مفاهیم ولایت فقیه،تقلید،اجتهاد و مجتهد

40000 تومان – خرید

سوالات عمومی فراوری شده و میکروطبقه بندی ویژه آزمون استخدام و جذب آموزگار ابتدایی با پاسخنامه

سوالات ویژه پرتکرار و با اهمیت بالا و احتمال بالاتر برای طرح در آزمون جذب نیرو آموزش و پرورش برای پست سازمانی آموزگار مقطع ابتدایی که استخراج شده است از بررسی و فراوری کلیه سوالات آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در سالهای قبل و بررسی و واکاوی دقیق سایر آزمون های استخدامی دولتی مانند استخدام بانک ملی , بانک ملت , کشاورزی , صادرات , سوالات عمومی آزمون استخدامی قوه قضائیه و سپاه پاسداران و آزمون های متمرکز دستگاه های اجرایی در سالهای اخیر . این مجموعه با توجه به نظر جمیع کارشناسان بخوبی میتواند شما را در کسب نمره حداکثر و انشاالله قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 یاری رساند و بتوانید درصد بسیار بالایی از سوالات عمومی استخدام در آموزش و پرورش سال 1402 و 1403 را پاسخگو باشید .

40000 تومان – خرید

دفترچه عمومی 6 دوره قبلی برگزار شده آموزش و پرورش شامل موارد زیر میباشد.

دفترچه کامل سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402 با جواب

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال 1402 همراه با پاسخنامه

دفترچه سوالات عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال 1402 با جواب

سوالات استخدامی آموزش و پرورش مشترک بین تمام رشته ها در آزمون سال 1402

دفترچه سوالات مشترک  آزمون سال 1402 همراه با پاسخنامه

پکیج کامل سوالات مشترک سال 1402 با جواب

دانلود سوالات استخدام آموزگار ابتدایی با پاسخنامه

لینک دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی با پاسخنامه بعد از مرحله پرداخت نمایش داده خواهد شد. 5 فایل مجزا بصورت زیپ شده  جمعا با حجم بیش از 80 مگابایت در این بسته موجود میباشند.

سوالات استخدام آموزگار ابتدایی با پاسخنامه دانلود کنید

با دانلود این مجموعه سوالات یک گام جلوتر از دیگران باشید

دانلود سوالات استخدام آموزگار ابتدایی با پاسخنامه

نت برداری از مـــنـــابــــع مهم و مشترک  آزمــــون اســـتــخــدامی  آموزگار و مربیان پرورشی ، مشاورین ، مراقبین سلامت شامل کتاب خدمات متقابل اسلام شهید مطهری ,کتاب صعود چهل ساله , کتاب مبانی نظری سند تحول بنیادی,  طرح کلی اندیسه اسلامی , سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و…………………… بصورت یک فایل pdf اضافه شد.

40000 تومان – خرید