سوالات آزمون ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی با جواب

نمونه سوالات ضمن خدمت فرهنگیان

سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی

گروه ویژه را برای پوشش همه آزمون های استانی و تنظیم نمونه سوالات , منابع آموزشی و سوالات واقعی آزمون ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی تشکیل داده ایم و از اولین روزهای شروع آزمون های استانی این دوره در استان خوزستان تا پایان همه آزمون های سراسری و استانی و آزمون های جبرانی کالای ایرانی این بسته همچنان فعال و بروزشونده خواهد ماند . برنامه ریزی ما برای خریداران این مجموعه سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی بدین گونه است که هر فرد با انجام خرید در هر زمانی تا پایان خرداد ماه 98 قادر خواهد بود هر چند بار که نیاز داشته باشد به سایت مراجعه کرده و منابع جدیدا اضافه شده را دانلود نماید.

سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی

دپارتمانمنابع آزمون های ضمن خدمت در وب سایت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت بسته دانلودی ویژه ای را حاوی نمونه سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی به همراه منابع آزمون و سوالات آزمون واقعی در حال برگزاری را بصورت مجموعه فایل های پی دی اف و ورد در یک پکیج زیپ شده کلا با حجم که هم اکنون بیش از 16 مگابایت میباشد جمع آوری و برای استفاده همکارانی که نیاز دارند در سایت خود منتشر کرده است.

کد تخفیف 100 درصدی برای دریافت بروزرسانی سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی همراه این بسته ارائه میشود

تمام تلاش نیروهای فعال در تنظیم این بسته از تهیه این مجموعه سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی بر این پایه استوار است که بتوانیم باری از دوش شما برداریم و به سهم خودمان کمکی کرده باشیم تا بتوانید زمان بیشتری را برای تعلیم و تربیت مدیران آینده ایران زمین داشته باشید. امید داریم این مجموعه کامل بتواند شما را در این آزمون یاری کند.

سوالات و منابعی که اخیرا اضافه شده:

آخرین بروزرسانی : 7 خرداد  1398

در آخرین بروزرسانی انجام شده در این مجموعه بیش از 3500 سوال آزمون کالای ایرانی ( سوالات واقعی استانی در استانهای مختلف )که بصورت مرتب اضافه میشوند

این مجموعه حاوی موارد زیر میباشد:

سوالات آزمون واقعی 9 استان که آزمونشان برگزار شده است

سوالات آزمون های استانی در حال برگزاری هر روز اضافه میشود

فایل متنی منابع آموزشی دوره کالای ایرانی بصورت pdf

بیش از 1200 نمونه سوال آزمون ضمن خدمت کالای ایرانی

فایل اختصاصی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت حاوی نکات کلیدی و قسمت های بالقوه برای طرح سوال این آزمون

نمونه سوالات آزمون حمایت از کالای ایرانی را دانلود کنید

شما عزیزان میتوانید به جهت دانلود کردن مجموعه نمونه سوالات , منابع و سوالات واقعی آزمون کالای ایرانی بر روی دکمه خرید کلیک کرده و بعد از تکمیل فرایند پرداخت اینترنتی این بسته را دریافت نمایید .

تیم پشتیبانی وب سایت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت آماده پاسخ به شماست چنانچه مشکلی در فرایند خرید آنلاین یا دانلود فایل داشتید در تلگرام یا واتس آپ در اسرع وقت پاسخگوی شما هستیم.

18000 تومان – خرید

 

18000 تومان – خرید