گزارش تخصصی معلمان پایه اول : چونگی کاهش وسواس در دانش آموزم – 22 صفحه

گزارش تخصصی معلمان پایه اول

گزارش تخصصی معلمان پایه اول

گزارش تخصصی معلمان پایه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگوگی کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول با راهکارهای مناسب        با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 22  صفحه

بانک نمونه سوال ضمن خدمت و استخدامی تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان پایه اول پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان پایه اول را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان پایه اول به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

دیباچه پیرامون قضیه کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

درک مشکل پیرامون قضیه  کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

بررسی بیشتر در رابطه با کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

ارائه مستندات پیرامون کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

پیش بینی نتایج در مورد کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

راهکارها پیرامون قضیه کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش مشکل وسواس در دانش آموز کلاس اول

انتخاب راه جدید به صورت موقّت

برای رفع وسواس فکری ، ابتدا بهتر است علل اختلالات مشخص شود تا راه حلهایی  جهت بهبود وسواس فکری تعیین گردد.

با توجّه به سوابق خانوادگی (الهه )، به خاطرتولد فرزند دوم ، او مورد بی مهری و کم توجهّی والدین قرار گرفته است . و از این کار والدین دچار نارضایتی شده و نسبت به آنان احساس خصومت کرده است . و به همین علت دچار پرخاشگری شده و برای جلب توجه والدین ، رفتار های نابهنجاری را از خود نشان داده است . پرخاشگری و نابهنجاری باعث شده ، والدین علاوه از بی مهری ، وی را تنبیه و تحقیر کرده و برچسب های منفی بزنند ؛ به این خاطر رفتارهای منفی در ایشان درونی شده است . بنابر این فشارهای روحی و روانی شدیدی بر او تحمیل شده و ایشان دچار سر درد عصبی گردیده است . به نظر می رسد مشکل تا حدّی شناسایی شده است .  بعد از شناسایی مشکل باید به دنبال راه حل رفت . برای این کار به سراغ محققان و مشاوران و کتابهای روانشناسی و تحقیقات و مقالات مراجعه کردیم. وازسردرداواستفاده کردم وباصحبت باپدرش اورابه روانشناس ومشاوربالینی ارجاع دادم وایشان نیزبرنامه هایی رابرای بهبودوضعیت اوارائه کردندکه واقعا موثربود

گرد آوری اطلاعات(شواهد 2)

برای اينكه رفتارهای الهه را تغییر دهم ، ابتدا تصميم گرفتم خودووالدين را تغيير دهم چون به نظر مي رسد علت نا بهنجاری در وهله اول والدين ايشان بودند. آنان با تولد فرزند دوم ، نسبت به او بي توجه شده بودند وخود را با فرزند دوم يعنی برادر (الهه )سرگرم كرده بودند .به همين علت دچار كم توجهی وكمبود محبت شده بود وبرای جبران كم توجهی وكمبود محبت دست به رفتارهای نا بهنجاری زده بود . ونابهنجاری اوو نگرش والدين رانسبت به او تغيير داده وبه او بر چسبهايی همچون بداخلاقی ، پررویی، لج بازی …زده  بودند  وبه اين ترتيب فشارهای روانی منجر به سردرد عصبی ايشان گرديده است .برای كاهش نابهنجاری ، مادر ايشان به آموزشگاه دعوت گرديد. ومشكلات با مادرايشان درميان گذاشته شده و از مادر ايشان خواسته شد تا با شوهرش نيز در اين مورد صحبت كند وسعي كنند با او رفتاری توام با مهر و محبت داشته باشند وبه او توجه بيشتری نمايند . يا تحقير نكنند و هنگام بروز رفتارهای خوب ، ايشان را تشويق كنند.

تقريباً سه ماه طول كشيد تا ايشان آرام آرام باور كند كه والدينش، تغيير يافته اند و به او توجه ومحبت می كنند واو نيز مانند برادرش برای والدين مهم است .و به مهم بودن خود نزد من در آموزشگاه نیز پی ببرد.

و به خاطر پاداش ، رفتارهای مناسب او  تقويت می گرديد. رفتارهای ناهنجار ايشان آرام آرام كاهش می يافت. خودش هم به ويژگی های مثبت خويش پی برده بود واحساس مي كرد كه او هم می تواند از راه های مثبت خودی نشان بدهد.

بعد از چهارماه دوباره مادرش به مدرسه دعوت گرديد ، ايشان گفت كه رفتارهای الهه نسبت به گذشته قابل مقايسه نيست واوخيلی زياد  تغيير يافته است . از ايشا ن  خواسته شد كه مانند گذشته با او رفتار شود و صبر و  تحمل را از ياد نبرند .. بعد از چند روز بطور خصوصی از او پرسيدیم كه سر دردش چگونه است . ايشان گفت كه كاملاً خوب شده است . در اينجا بود كه فهميدیم روشهای ما درست بوده است و مشكلات روانی تقريباًاز بین رفته است . در كنار بهبود وسواس فکری، با تقويت نكات مثبت ، اعتماد به نفس وی نيز پرورش يافته بود وبا اطمينان بيشتری درسهايش را می خواند ونمره هايش نيز روز به روز نسبت به گذشته بهتر می گرديد. بطوريكه همکاران سالهای نيز ازمن تشكر كردند كه توانسته بودم وسواس فکری او را بهبود بخشم

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان پایه اول را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

8000 تومان – خرید