گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری با موضوع کنترل خشم دانش آموزان هنرستان کارو دانش

گزارش تخصصی هنرستان - گزارش تخصصی هنر آموزان

گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری

گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان کنترل خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30 صفحه

در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصل های گزارش هنرآموز کودکیاری

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

دیباچه پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

درک مشکل پیرامون قضیه  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

بررسی بیشتر در رابطه با خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

ارائه مستندات پیرامون خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

پیش بینی نتایج در مورد خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

راهکارها پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

رفرنس و منبع مورد استفاده خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه (  ۱۴-۱۶) سالگی

راهكار ها

ذکر چند نکته برای اداره ی مناسب كلاس و هنرستان كه نقش مهمّی در نظم اجتماعی و بالا رفتن بازدهی آموزشی دارد به شرح زير می باشد :

1- قوانينی را  كه برای اداره ی كلاس ضروری  به نظر مي رسد باید با عباراتی مشخص در ابتدای سال تحصيلی برای دانش آموزان بيان  كرد  و دانش آموزانيی كه از قوانين اطاعت  كنند و از مقرّرات كلاس سرپيچی نكنند را جهت تشويق در اردو های تدارك ديده  شركت  داد .

2- در اوّل سال تحصيلی  جهت  اجرای مناسب  قوانين  واحد آموزشی هنرستان تعهّدنامه ی ثبت نام دانش آموزان را در چندين نوبت مراسم صبحگاهی قرائت و تعهّد اخلاقی از كلّيّه ی دانش آموزان گرفته شود .

3- جهت اجرای نظم دركلاس ها و برای  همكاری با مدير آموزشگاه  برای هر كلاس يك مبصر – جانشين – مسئول غائبين و  يك نفر  به عنوان مسئول  انتظامات سالن  در  حين  خروج  از  كلاس  و  حياط  هنرستان  با  تأييد  دانش آموزان انتخاب می شوند .

4- انتخاب دو نفر از دانش آموزان  تحت  عنوان  انتظامات جلوی  درب  ورودی سالن كه در زنگ های تفريح مشغول انجام وظيفه می باشند .

5- انتخاب سه نفر از دانش آموزان  شورای دانش آموزی  هنرستان  تحت عنوان انتظامات درب ورودی حياط هنرستان در زنگ های تفريح جهت كنترل افراد متفرّقه و دانش آموزان .

6- تهيّه ی پارچه ی سفيد بازوبند برای انتظامات حياط هنرستان  و درب  ورودی حياط هنرستان و درب سالن ورودی در زنگ های تفريح .

۷- تذكّر و قرارداد با دانش آموزان مبنی بر اين كه درحياط هنرستان رعايت حال دانش آموزان بيمار و ضعيف را بكنند و حتی احتمال بدهند كه در حين دويدن امكان دارد به يك دانش آموزی برخورد كنند كه عمل جراحی كرده و بر اثر برخورد آن ها به زمين بخورد و منجر به خسارت شود ،  در صورت بروز چنين حوادثی دانش آموز بی توجه مسئول پرداخت هزينه می باشد .

۸- تذكّر به دانش آموزان در خصوص  باز بودن درب ورودی حياط هنرستان   مبنی بر  اين كه ورود دانش آموزان  به هنرستان  آزاد  امّا  خروج  از هنرستان ممنوع مي باشد  و بدون اجازه ی مسئولين هنرستان  و خودسرانه خارج شدن  از هنرستان  تخلّف محسوب مي شود .

۹- تهيّه ی دفتر انضباطی جهت يادداشت موارد تذكّر داده شده و موارد تشويقی دانش آموزان .

1۰- پيگيری جدّی در مورد  غائبين و در صورتی كه دانش آموز  بدون اطّلاع خانواده اش غيبت كند  قبل از زنگ هنرستان با خانواده اش تماس گرفته و علّت غيبت سؤال شود .

1۱- تذكّرات خصوصی به دانش آموزان شلوغ ( بيش فعّال ) و ايجاد انگيزه و علاقه در دانش آموزان .

1۲- داشتن قابليّت صبر و بردباری درصورت بروز مشكل و توانايی گوش دادن به حرف های دانش آموزان تارسيدن به نتيجه و برقراری آشتی و رضايت بين دانش آموزان در صورت چشم پوشی كردن آن ها از مسايل به وجود آمده .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

8000 تومان – خرید