سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی با جواب برای سالهای 98 تا 1402

پکیج اختصاصی آزمون استخدامی 1403

مجموعه ای منحصربفرد و اختصاصی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت حاوی سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403 + منابع + سوالات آزمونهای قبلی را به گونه ای که تهیه کرده ایم که میتوانیم با اطمینان زیادی ادعا کنیم پکیجی ویژه و استثنایی را تقدیمتان میکنیم. آزمون استخدامی 1402 با تمرکز بر استخدام آموزگار ابتدایی در سراسر کشور اینبار تفاوت های زیادی چه از نظر ساختار و چه از نظر محتوا و منابع با آزمون های برگزار شده قبلی دارد و به نظر میرسد اینبار سیاستگذاران آموزش و پرورش سعی دارند ساختارهای قبلی جذب نیروی انسانی را اصلاح کنند و البته همچنان جایگاه فاکتور عشق به تدریس در جذب نیروی انسانی مغفول مانده است.

 سایت  معلمان پژوهنده 

با توجه به سالیان زیادی که مجموعه ما با فرهنگیان سروکار دارد اینبار میتوانیم ادعا کنیم با اختلاف زیادی نسبت به سایر سایت های فرو نمونه سوال استخدامی آموزگار ابتدایی توانسته ایم سوالاتی و منابعی در یک پکیج جمع و جور گرد هم آوریم تا کسانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی آموزکگار ابتدایی 1403 را دارند با توجه به زمان خیلی کمی که در اختیار دارند بتوانند با استفاده از این پکیج نتیجه لازمه را گرفته و در گام نخست این آزمون استخدامی موفق شوند.

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

این مجموعه دانلودی سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403 در آموزش و پرورش بصورت ویژه برای آزمون سال 1403 بروزرسانی شده و پکیج بینظیری میباشد که قطعا میتواند در فرصت باقیمانده تا زمان آزمون به شما در جهت موفقیت در آن کمک کند.

آخرین بروزرسانی : 12 باسفند 1402

فقط بعد از دانلود متوجه تفاوت ها خواهید شد //////  هر آنچه نیاز است در این پکیج بصورت طبقه بندی شده و اولویت بندی شده گنجانده شده است و یکماهه میشود خیلی کارها کرد اگر گام های پر تلاشتان را در مسیر درستی بکار گیرید.

این مجموعه علاوه بر بسته ویژه انک نمونه سوال حاوی سوالات آزمون استخدامی سال های قبلی هم میباشد.

توصیه میشود اولیت خواندن را فقط روی بسته ویژه بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت بگذارید.

40000 تومان – خرید

جایگاه استخدامی آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش همواره در ادوار گذشته آزمون های استخدامی به لحاظ تعداد گزینش و درجه اهمیت بالایی داشته و با توجه به همین مساله تعداد افرادی که برای قبولی در این پست رقابت میکنند هم به همان نسبت بالا میباشد . به همین جهت همکاران ما در دپارتمان آزمون های استخدامی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت سعی کرده اند نهایت دقت و حستسیت را در گردآوری و طبقه بندی نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش معطوف کنند. نتیجه زحمات همکاران ما تهیه بسته ای بسیار کاربردی میباشد که براحتی میتواند شانس قبولی افرادی که آن را مطالعه میکنند را بالاتر ببرد.

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی در آموزش پرورش 1402
کاملترین مجموعه دانلودی نمونه سوال و منابع

در همکاری با بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت آموزش و پرورش موفق به گردآوری یک مجموعه کامل منابع و  نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403 آموزش و پرورش برای پست استخدامی آموزگار ابتدایی شدیم .. این بسته بسیار کامل علاوه بر دارا بودن سوالات تخصصی استخدام آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش شامل سوالات عمومی , هوش , ریاضی و زبان هم میباشد و همه سوالاتی که در آزمونهای برگزار شده آموزش و پرورش طرح شده است را میتوانید در این مجموعه بیابید.

40000 تومان – خرید

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزگار دوره ابتدایی 1403

تا قبل از سال 98 با جمع اوری دفترچه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزگار ابتدایی 1403 در 6 دوره گذشته علاوه بر اینکه این دفترچه ها را تمام و کمال در فرمت فایل های پی دی اف و با جواب در یک بسته برای دانلود گنجانده ایم بلکه با استفاده از نرم افزار تخصصی که به همین منظور طراحی کرده ایم این سوالات را روی هم همپوشانی کرده و لیستی از سوالات پرتکرار را با ذکر تعداد تکرار و نحوه های طرح سوال در یک فایل ویژه تهیه کرده ایم که این قطعا مهمترین وجه تمایز بسته دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت میباشد.

مجموعه سوالات تخصصی

لیست بسته دانلودی شماره 1 حاوی مجموعه سوالات تخصصی استخدام آموزگار ابتدایی به شرح ذیل میباشند:

۲۰۰ سوال روشها و فنون تدریس همراه با پاسخنامه

۲۰۰ سوال روانشناسی تربیتی همراه با پاسخنامه

۲۰۰ سوال سنجش و ارزیابی همراه با پاسخنامه

۲۰۰ سوال تعلیم و تربیت همراه با پاسخنامه

۲۰۰ سوال تکنولوژی آموزش همراه با پاسخنامه

+عین دفترچه سوالات تخصصی سال 89 استخدام آموزگار دوره ابتدایی

سوالات عمومی استخدام آموزگار دوره ابتدایی

مجموعه سوالات عمومی استخدام آموزگار ابتدایی در آموز و پرورش به شرح زیر میباشند.

۳۴۵ سوال زبان و ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه

۳۲۵ سوال احکام و معارف اسلامی همراه با پاسخنامه

۲۸۵ سوال زبان انگلیسی همراه با پاسخنامه

۳۱۵ سوال کامپیوتر همراه با پاسخنامه

۲۶۵ سوال هوش و استعداد تحصیلی همراه با پاسخنامه

۳۲۵ سوال مسائل اجتماعی ، سیاسی و مبانی قانونی همراه با پاسخنامه

۴۵۰ سوال آمار و ریاضی همراه با پاسخنامه

دفترچه عمومی 5 دوره قبلی

دفترچه سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش سال 1397 با جواب

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال 95 همراه با پاسخنامه

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال 94 همراه با پاسخنامه

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال ۸۴ همراه با پاسخنامه

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال ۸۶ همراه با پاسخنامه

دفترچه عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سال ۸۹ همراه با پاسخنامه

دانلود سوالات

لینک دانلود بعد از مرحله پرداخت نمایش داده خواهد شد. 5 فایل مجزا بصورت زیپ شده  جمعا با حجم بیش از 80 مگابایت در این بسته موجود میباشند.

40000 تومان – خرید

جزئیات بسته دانلودی

 بسته دانلودی سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزگار ابتدایی شامل عین دفترچه سوالات سال 97 و ۸۹ در بخش سوالات تخصصی و سالهای ۸۴ و ۸۶ و ۸۹ در بخش عمومی می باشند.بهمراه پاسخنامه

بسته دانلودی ویژه دفترچه های عمومی و تخصصی سوالات استخدام آموزگار ابتدایی که حاوی فایل pdf عین دفترچه سوالات استخدامی (اسکن شده) تحویل داده شده در جلسات امتحانی سالهای قبل می باشند، و شما با مطالعه آنها میتوانید با شرایط طرح سوال در آزمون های ادوار گذشته آشنایی کافی پیدا کنید.

فایل ویژه بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت شامل لیست سوالات پرتکرار در ادوار گذشته با ذکر تعداد تکرار و انواع و اقسام طرح سوالات پرتکرار

 

بسته  دانلودی شماره 3 اصل دفترچه های آزمونهای برگزار شده توسط سازمان سنجش کشور از سال 93 تا 97 بهمراه پاسخنامه-جدید

این بسته دانلودی شامل موارد زیر می باشد:

1-سوالات ریاضی و آمار بهمراه پاسخنامه
2- سوالات هوش و توانمندی ها عمومی بهمراه پاسخنامه
3- سوالات فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) بهمراه پاسخنامه
4-سوالات معارف اسلامی بهمراه پاسخنامه
5-سوالات زبان و ادبیات فارسی بهمراه پاسخنامه
6-سوالات زبان انگلیسی عمومی بهمراه پاسخنامه

بسته دانلودی شماره 4 سوالات عقیدتی و سیاسی آموزش و پرورش شامل  ۱۵۰۰ عدد سوال :

۱۴۷۲ عدد نمونه سوال راجع به تمامی مسائل دینی و معارف،تاریخ صدر اسلام،کتاب شناسی اسلامی،افراد سیاسی کشور و معرفی آنها،مهم ترین سوالات جنگ تحمیلی،قانون اساسی،وصیت نامه امام خمینی و …
۴۰۰ صفحه جزوه عقیدتی استخدامی شامل احکام دین،مجلس خبرگان ره بری، مصاحبه  عقیدتی، سیاسی استخدامی،احکام مبطلات روزه و قضای روزه، مصاحبه عقیدتی استخدامی،شکیات و مبطلات نماز، مصاحبه عقیدتی سیاسی استخدامی،اختلاف نظر بین ولایت فقیه و مرجع تقلید، مصاحبه عقیدتی سیاسی استخدامی،شورای نگهبان، وظایف، اعضا، مصاحبه عقیدتی، سیاسی استخدامی،احکام و دستورات نماز جمعه،نماز آیات، نماز مسافر،مختصری در باب احکام جعاله،نکاتی در مورد نماز جمعه،نماز های مستحبی و واجب،شرایط و فروع ده گانه دین،زکات،کتابشناسی اسلامی و …

۱۰۰ عدد نمونه سوال عقیدتی مربوط به مفاهیم ولایت فقیه،تقلید،اجتهاد و مجتهد

 

دانلود سوالات استخدام آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش

لینک دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی در آموز و پرورش بعد از مرحله پرداخت نمایش داده خواهد شد. 5 فایل مجزا بصورت زیپ شده  جمعا با حجم بیش از 80 مگابایت در این بسته موجود میباشند.

40000 تومان – خرید

mirsajad azimi

سلام . عظیمی هستم . پشتیبان سایت بانک نمونه سوال : سریعترین راه ارتباط با من ارسال پیام در تلگرام, واتس آپ یا شاد به شماره 09332978858 میباشد