You are currently viewing مجموعه سوالات ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی با جواب

مجموعه سوالات ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی با جواب

سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی

دپارتمان تخصصی منابع ضمن خدمت در سایت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت بسته دانلودی ویژه ای را حاوی نمونه سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی به همراه منابع آزمون و سوالات آزمون واقعی برگزار شده در اردیبهشت ماه 1398 را بصورت مجموعه فایل های پی دی اف و ورد در یک پکیج زیپ شده کلا با حجم 9 مگابایت جمع آوری و برای استفاده همکارانی که نیاز دارند در سایت خود منتشر کرده است.

18000 تومان – خرید

تمام تلاش ما از تهیه این مجموعه سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی یا سایر بسته های دانلودی منابع ضمن خدمت فرهنگیان بر این استوار است که بتوانیم باری از دوش شما برداریم و کمکی کرده باشیم تا بتوانید زمان بیشتری را برای تعلیم و تربیت مدیران آینده ایران زمین داشته باشید. امید داریم این مجموعه کامل بتواند شما را در این آزمون یاری کند.

این مجموعه حاوی موارد زیر میباشد:

176 مورد از سوالات آزمون واقعی برگزار شده در اردیبهشت ماه 1398

فایل محتوای متنی منابع دوره کالای ایرانی شامل 29 صفحه بصورت pdf

بیش از 400 نمونه سوال آزمون ضمن خدمت کالای ایرانی

فایل اختصاصی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت حاوی نکات کلیدی و قسمت های بالقوه برای طرح سوال این آزمون

18000 تومان – خرید

منابع آزمون حمایت از کالای ایرانی را دانلود کنید

برای دانلود نمونه سوالات , منابع و سوالات واقعی آزمون کالای ایرانی روی دکمه خرید کلیک کرده و بعد از مرحله پرداخت آنلاین این بسته را دریافت نمایید .

تیم پشتیبانی سایت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت آماده پاسخ به شماست اگر مشکلی در فرایند خرید آنلاین یا دانلود فایل داشتید در تلگرام یا واتس آپ در اسرع وقت پاسخگوی شما هستیم.

18000 تومان – خرید
سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی با جواب


نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی

با توجه به تمدید آزمون حمایت از کالای ایرانی و با اضافه کردن سوالات واقعی آزمون برگزار شده در شانزدهم اردیبهشت ماه 98 بسته ویژه ای را تحت نام منابع آزمون و نمونه سوالات ضمن خدمت کالای ایرانی تدارک دیده ایم که حاوی بیش از 170 سوال واقعی آزمون و بیش از 400 نمونه سوال میباشد . با توجه به زمان و انرژی زیادی که اعضایب دپارتمان ضمن خدمت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت برای تدوین و تنظیم این مجموعه گذاشته اند امید داریم این بسته بتواند شما را در جهت کسب نمره عالی در این آزمون کمک کند .

نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی

لازم به ذکر است که دوره ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی  در از دهم تا 15 اردیبهشت ماه 1398 ثبت نام اولیه شد و شانزدهم اردیبهشت زمان برگزاری آزمون آن بود که بصورت کشوری و در یک مرحله برگزار گردید . هم اکنون این آزمون برای برخی از استان ها تمدید شده و فعال میباشد . اگر شما همکار گرامنی در استانی هستید که این آزمون فعال میباشد توصیه میکنیم جهت کسب نمره عالی و صرفه جویی در زمانتان این مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی را دانلود کرده و مطالعه فرمایید .



جهت دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی به سایت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت مراجعه نمائید . .

لینک مشاهده جزئیات و دانلود

دانلود فرم ها

لینک دوره و ثبت نام از طریق سامانه مرکزی ضمکن خدمت فرهنگیان به آدرس زیر میباشد.

http://ltms.medu.ir

تعدادی از سوالات آزمون های ضمن خدمت بصورت تصادفی

توجه داشته باشید که موارد زیر شامل تعدادی از نمونه سوالات آزمون های مختلف ضمن خدمت فرنگیان میباشند که بصورت تصادفی انتخاب و درج شده اند و لزوما سوالات ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی نیستند

کیانی - بانک نمونه سوال

سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران یک وبسایت تخصصی میباشد که علاوه بر انتشار اخبار , منابع و سوالات ضمن خدمت انواع فایل درس پژوهی , اقدام پژوهی , طرح جابر , شهید پژوهی , کارورزی فرهنگیان و.. را هم ارائه میکند.